Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tip verhuur kostuums Limburg

3-1-2008 15:00:09
Hallo allemaal,

Ik heb juist een goed adres doorgekregen dus wil ik het even delen. Als je nog op zoek bent naar een winkel die mannenkostuums verhuurt, kan je best even kijken bij Smets Tailors (via google). Ze liggen in de Aldestraat te Hasselt.
Dit zou 70 € kosten voor een weekend te huren en nog 4 € voor de das.
We zijn er zelf nog niet geweest maar mooie website.
Hopelijk zijn jullie er iets mee!

Groetjes

silvy
4-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 348

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik3-1-2008 15:53:22

Hoi,

Wij hebben de kostuums van de suite daar gehuurd.
Vond ze ook mooi en toch modern!
We hebben er ook nog zo'n 'zakdoekje' bijgenomen voor in het zakje van't kostuum (ken de exacte naam er niet van...).

Groetjes,
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl

silvy
4-4-2008
 Meld misbruik3-1-2008 16:00:04

Katrien,

Ja ze lijken mij erg mooi! Wij gaan in elk geval een kijkje nemen! Heeft je man zijn kostuum daar toevallig gekocht? Ik geloof dat dat ook kan hé!

Groetjes

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik3-1-2008 17:54:23

Hoi,

Nee, mijn man heeft zijn kostuum daar niet gekocht, vond ze vrij duur en niet echt wat we zochten.
Hij heeft het toevallig gevonden in Maasmechelen Village bij Féraud. Echt de moeite waard om eens een kijkje te gaan nemen! Zeker ook voor kleine maten, want mijn man is nogal aan de smalle kant :).
Good luck!

Katrien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...