Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

  3-1-2008 13:43:17
dag bruidjes!
Wij trouwen op 9 mei 2007 en we hadden graag een huwelijksreis gedaan in de maand mei.Wij weten echter nog niet waar naartoe... heeft iemand een ideetje? liefst ergens waar het warm is in die periode... het moet een beetje een varriatie zijn van strand vakantie en wat cultuur opsnuiven...

Tina
9-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1012


Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik3-1-2008 13:59:22


Misschien zijn Mexico en Bali een mogelijkheid?

Wij hebben enkele dagen geleden eindelijk de knoop doorgehakt: een safari en daarna nog enkele dagen strandvakantie en Arabische cultuur op Zanzibar. Het is mogelijk dat we ook dit mogen laten varen want we wilden graag op safari naar ... Kenia...



maureen
10-5-2008
 Meld misbruik3-1-2008 15:21:55

wij trouwen op 10 mei en gaan 2 weken naar Mauritius.
er zijn nog veel mogelijkheden voor mei zene.
Thailand, cultuur en strand,
Indonesie " Bali"
kenia "hoewel het nu iets minder is daar"
Mexico week rondreis en week strand
Amerika "florida met extentie naar bahama's of the keys


....
groetjes

Maureen
100508



Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik3-1-2008 17:45:16

Korterbij kan ook: wij gaan naar Griekenland op 25 mei. Malta was de andere optie, daar is het normaal alletwee mooi weer, cultuur & wanderlingen ook mogelijk.

Succes met de beslissing!



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik3-1-2008 21:31:58

Wij maken begin mei een combi Santorini-Kreta, het weer valt dan naar ' t schijnt wel mee (gem. 25°). En het is zeker een plek om wat cultuur op te snuiven he!

Verder zijn we drie jaar geleden naar Malta geweest, en moesten we dat niet al gedaan hebben, gingen we daar naartoe. Supervakantie gehad!

Groetjes,

Tania


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums