Terug naar overzicht
Hey,Papieren hartjes verkopen ze bij Ava.Crèmekleurige heb ik er al gezein, maar geen lichtgroene.
Misschien papier kopen in het kleur dat je wil en zelf proberen maken. Ik denk dat crèpe papier zich daar wel mooi voor leent... In knutselwinkels kan je dit zeker terugvinden en ook raad vragen!
Hey,je moet eens kijken bij AVA papierwaren. Ik dacht dat die er witte hebben.groetjes
hallo,misschien kan je ergens dun papier halen. er bestaan zo van die ponsen ( perforators) in de vorm van hartjes. dan kan je ze zelf uitponsen zoveel als je wilt.groetjesheidi
Mijn ventje heeft er voor zijn huwelijksaanzoek zo honderden uit gekleurd papier geknipt! Misschien niet echt een antwoord op je vraag, maar het is met enkele uurtjes werk dus wel te doen. Zal hem maar niet vertellen dat er zo'n ponsmachine bestaat :). Groetjes,Tania
hallo,wij kochten kunststoffen bloemblaadjes in een groothandel, 2 € voor 100 stuks dus zeker te doen en gaan niet af bij regen en zijn ook beschikbaar in alle kleuren.groetjes en succesValérie
Hoi SophieBij AVA hebben ze witte, rode en lichtroze.Voor 4 zakken ofzo betaal je 10 euro.In 1 zak zit 250 gram ofzo.Op de site van AVA vind je de adressen van de winkelsDe andere Sophie 18 04 08
je kan deze vinden in het Bruidsparadijs in Merksem.(www.bruidsparadijs.be ) Ze zijn wel net verhuisd... als ik van jou was zou ik nog even wachten om er naar toe te gaan want ikzelf ben er over 2 dagen geweest en het was er nog een rommelhoop tot en met !! groetjes en succes !