Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

jurk kleuren

31-12-2007 18:00:49
Hello allemaal,

Heeft er iemand toevallig ervaring met het kleuren van bruidsjurken? Ik zou de jurk nl. later nog willen gebruiken voor concerten maar weet niet of je zo'n jurk überhaupt kan kleuren. Indien wel, waar kan je daarvoor terecht?

Thanks! Amaryllis

Amaryllis
7-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 527

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik2-1-2008 11:10:28

Jurken bestaan in alle kleuren van de regenboog! Je moet gewoon even zoeken...

Ofwel... de naaister waar ik mijn kleed laat maken, laat je kiezen uit een hele waaier kleuren. Je kiest de stof en je kleur.

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik2-1-2008 12:08:42

De bedoeling is dat ik mijn huwelijksjurk kan kleuren na de trouw, zodat ik ze nadien nog verder kan dragen voor concerten. Op die manier heb ik er nog lang plezier van.

Amaryllis

Lobke
6-7-2007
 Meld misbruik2-1-2008 20:12:07

In de balletschool waar ik vroeger heb gedanst hebben ze al heeeel wat trouwjurken gekleurd. Dus het is zeker mogelijk al blijft het resultaat wel altijd een verrassing. We hebben echt al mooie resultaten gezien maar alles is afhankelijk van de stof. Soms wil je je jurk rood kleuren maar komt ze er roze uit. Dus het is niet altijd evident!!

Bij de aankoop van de kleurstof moet je er voornamelijk op letten dat ze bedoeld is voor de juist type stof.

Dus gegarandeerde resultaten heb je niet maar als je het durft kunnen er zeker mooie dingen uit komen!

Veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...