Nu Online
Momenteel zijn er 234 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tuinfeest namiddag met kinderen in Antwerpen

31-12-2007 10:07:03
Wij willen trouwen in 2009 en willen geen traditioneel huwelijksfeest 's avonds maar een tuinfeest 's namiddags: liefst op een plek waar ook kinderen goed kunnen spelen, het eten goed maar niet te duur is en waar het gewoon heel gezellig is.

Iemand tips?

Denny
6-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 761

Daisy
30-5-2009
 Meld misbruik1-1-2008 9:34:07

Hey, wij zijn van plan om ook een tuinfeest te organiseren ipv. een echt feest. Wij gaan het echter in onze eigen tuin houden met een bbq en traiteur.

In het Antwerpse zelf ken ik spijtig genoeg geen locaties.

Alvast wel proficiat gewenst en veel succes met het vinden van de ideale locatie!

Grtz,
Daisy

Daisy
30-5-2009
 Meld misbruik1-1-2008 9:34:20

Hey, wij zijn van plan om ook een tuinfeest te organiseren ipv. een echt feest. Wij gaan het echter in onze eigen tuin houden met een bbq en traiteur.

Alvast wel proficiat gewenst en veel succes met het vinden van de ideale locatie!

Grtz,
Daisy

Daisy
30-5-2009
 Meld misbruik1-1-2008 9:34:33

Grtz,
Daisy

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik1-1-2008 10:53:23

ik ben blij dat er nog mensen zijn die kiezen voor een namiddagfeest met kinderen!
Het is blijkbaar toch iets waar de meesten niet voor kiezen..
Wij doen een walking dinner met een jazzlounge band + dixieband bij de receptie.
Voor de kindjes is er animatie, springkasteel, grime, ballonplooien,.. en een speciale kindermenu met frietjes enzo.
Als dessert hebben we een chocoladefontein en mini- dessertjes.
Voor ons is dit ons droomfeest!

Denny
6-6-2009
 Meld misbruik1-1-2008 13:10:55

Bedankt voor jullie reacties.
Sarah, wij denken inderdaad hetzelfde ;)
Waar ga jij je feest houden? Als het ook in het Antwerpse is, krijg ik graag je adressentips.
Groetjes!

Denny
6-6-2009
 Meld misbruik1-1-2008 13:11:09

Waar ga jij je feest houden? Als het ook in het Antwerpse is, krijg ik graag je adressentips.
Groetjes!

Denny
6-6-2009
 Meld misbruik1-1-2008 13:11:21

Groetjes!

Denny
6-6-2009
 Meld misbruik1-1-2008 13:11:35

Groetjes!

Denny
6-6-2009
 Meld misbruik1-1-2008 13:11:48

Groetjes!

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik1-1-2008 15:33:01

wij doen het in de savoury in turnhout.
Hapjes kosten tussen 2 en 4 euro per stuk. Dus dat valt mee, maar vb drank is aan volle prijs.
Glas wijn 5 euro, fles cava 42 euro,.. daar ben ik wel wat bang van!!

Denny
6-6-2009
 Meld misbruik1-1-2008 19:31:35

Bedankt Sarah, ik ga me daar eens informeren. De drank is inderdaad niet goedkoop, hopelijk valt het voor je mee!

Denny
6-6-2009
 Meld misbruik1-1-2008 19:40:10

Sarah, de website van Savoury ziet er schitterend uit! Kan je me een idee geven van de andere prijzen? Van het walking dinner? En die kinderanimatie: voorziet het restaurant die of zorg je daar zelf voor?

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik1-1-2008 20:06:11

dag denny, enkele prijzen van hapjes
- carpaccio 2 euro
- soepje 2 euro
- tongfilets met prei 3 euro
- salade van kreeft en mango 4 euro
- asperges op vlaamse wijze 3 euro
- mini cocktail van garnalen 3 euro
- lamskoteletje met korst van look 4 euro
- chocolademousse 2 euro
- tiramisu 2 euro
- fruitbavarois 2 euro
-enzovoort
ze raden aan om 10 tot 15 hapjes per persoon te nemen.
(dit zijn wel prijzen vorig jaar opgevraagd, dus weet niet of het nog zo is..)
Voor de kindjes is het 10 euro en ze hebben dan frietjes, worstenbroodjes, garnaalcocktail (haal ik eruit), bitterballen, curryworstjes, enzovoort..

Ik heb naar feestzalen van heel belgie en half nederland gekeken en kwam uiteindelijk toch bij de savoury terecht. (ons doopfeestje was daar ook en ik wou eerst iets anders)

Bazen zijn heel (kind)vriendelijk. Ze hadden er geen probleem mee dat we met springkastelen enzo kwamen aandraven..

Springkastelen, ballenbad enzo dat komt van mijn stiefvader.
Voor de animatie hebben we iemand gezocht.

succes! en laat weten wat het gaat worden... ben benieuwd!

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik1-1-2008 20:21:12

ons doopfeestje was een 3 gangendiner + van die hapjes vooraf + pralines en koekjes bij de koffie + wijn ed inbegrepen 55euro per persoon.
na het eten werd er wel afgerekend van drank.
Denk dat ze vanaf 30 personen het restaurant prive houden.

Ik heb er nog nooit een walking dinner gedaan, maar als je er gewoon gaat eten is het wel echt altijd heel lekker.
Ben er al met mensen gaan eten die in comme chez soi, karmeliet, hof ter cleve enzo gaan eten en ze vonden dit ook zeer goed!

Hangt ervan af wat je graag eet natuurlijk of wat je wil.

Je kan eens gaan proberen op een zondagavond. Dan is het geloof ik 55 euro all-in voor een menu.

groetjes

Denny
6-6-2009
 Meld misbruik1-1-2008 20:39:39

Amai sarah, bedankt voor je moeite!!
Ik hou je op de hoogte ;)

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik2-1-2008 7:56:22

tis nikske... ik kan rap typen en mijne menu ken ik intussen vanbuiten haha

peter

Meld misbruik2-1-2008 21:34:22

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...