Terug naar overzicht
mijn bruidsmeisjes zijn 11 en 8... en volgens mij zit er geen verschil in prijs hoor...zowel kleine als grote meisjes kan je zo duur aankleden als je wil!Misschien dat je nu voor de feestdagen wel goedkope kleedjes vind bij grotere ketens.Succes!
Zou dat dan een probleem geven als ik de kleine nichtjes niet vraag? Anders zit ik met een hele stoet bruidskindjes en dat vind ik er dan weer over...De kleintjes waren overigens al bruidskindje op het huwelijk van een andere nicht afgelopen zomer, en de grote nog nooit...
je moet met je hart kiezen... en je van de rest niks aantrekken!
Grotere bruidsmeisjes zal je minder moeten "regisseren" en ze zullen meer voor je kunnen doen. Het valt dus zeker te overwegen.
mijn bruidsmeisjes waren 20 en 22, we hadden hele mooie kleedjes gevonden bij 3suise, en dan bijpassende schoenen gaan zoeken, hun kledij heeft me 120euro gekost, niet teveel e.het geluk had ik dan ook dat 1 bruidsmeisje mijn ringkussen met de hand gemaakt heeft en mijn kousenband, en de zaal op orde kon zetten terwijl wij onderweg waren. ik ben bij met die grote bruidsmeisjes, die helpen enorm!wat kan je doen met de kleine kindjes? laat ze hun speciaal voelen, een kaarsje aansteken in de kerk of rozenblaadjes rondstrooien.
Hoi,In welke periode trouwen jullie? Kijk anders eens in solden??? Het hoeft ook niet altijd duur te zijn om feestelijk te zijn... Als je iets goedkopere suitekledij zoekt, ga dan eens in een Turkse bruidswinkel kijken. Is écht de moeite. De getuigen/bruidsmeisjes zijn daar échte princessen, soms zelfs mooier dan de bruid...Succes ermee!
Els heeft gelijk. In Turkse winkels vind je enorm chique kleren voor weinig geld. Wel een beetje uit te zoeken, maar de moeite waard om te bekijken. Kleedjes zijn nu heel erg in de mode, waardoor alle ketens er hebben in alle maten en soorten. Je zal wel iets vinden dat niet duur is en toch mooi. Of kan je geen afspraak maken met de moeder van die tieners? De prijs in twee delen of zo? Die meisjes kunnen die kleedjes dan ook verder dragen, é.
Beste,Ik trouw in maart en heb 3 bruidskinderen (onze eigen kinderen) welke ik ga kleden wanneer de communiekledij er is en mijn zus is mijn bruidsmeisje. Zij heeft het geluk dat ze een suitekleed mag gebruiken van haar collega. Oudere bruidsmeisjes hebben heus heel wat voordeel hoor, ik heb al geweldig veel gehad aan mijn zus en ook de dag zelf zal ik haar hard nodig hebben. Ik zou zeggen, doe waar jij jezelf goed bij voelt. Had ik iedereen moeten laten doen, dan had ik een km lange stoet aan bruidsmeisjes, dat kan ook de bedoeling niet zijn he. Het is jouw trouw, jij beslist!