Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen

  23-11-2004 13:48:52
Hi
Wij hebben besloten om te trouwen op 20 augustus 2005... Vol spanning kijk ik al uit naar deze dag, en ben al volop met de voorbereidingen bezig. Nu is mijn vraagje, wie kent er goede drukkerijen voor de uitnodigingen van het avondfeest, wat de prijs ongeveer is, en of het te doen is om de uitnodigingen zelf te maken... Dit geeft volgens mij toch altijd een persoonlijk tintje... Maar ik weet niet of het haalbaar is...
Alvast bedankt!!
Babs en Kristof

Barbara
20-8-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 686


Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik23-11-2004 14:55:56

Hallo,

Wij laten de uitnodigingen drukken, de menu's en 2 kaartjes om bij de uitnodigingen te steken. Dit alles komt op zo'n €300.

Groetjes en alvast proficiat!

Ingrid



Nathalie
6-1-2005
 Meld misbruik24-11-2004 13:19:15

Onze uitnodigingen, menu's en tafelkaartjes kwamen samen op ongeveer 290 euro.



Els
7-5-2005
 Meld misbruik24-11-2004 16:53:21

Hallo,
Ik maak onze uitnodigingen zelf. Het is natuurlijk veel werk, maar veel persoonlijker. We laten we een gedeelte drukken omdat we dat zelf niet kunnen (witte tekst). Onze dag is 7-5-2005, maar ik ben toch alvast met de uitnodigingen begonnen. Kostprijs schat ik rond de 150 euro voor 100 uitnodigingen.
Veel succes,
Els



Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik25-11-2004 7:23:20

Je kan er een fotootje van jullie opzetten ... lijkt me wel leuk!



cathy
3-6-2005
 Meld misbruik1-12-2004 20:02:37

hallo

te doen is het zeker om zelf te maken, het is leuk en zeer persoonlijk, het is wel wat knutselwerk, maar het loont zeker de moeite

veel succes

cathy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info