Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

's graevenhof Schilde

11-12-2007 10:55:06
Hoi iedereen,

Ik ben helemaal weg van feestzaal 's graevenhof in Schilde. Nu heb ik hier op het forum al eens opgezocht en ik las enkele negatieve ervaringen maar deze dateren van 2005. Heeft er iemand in het kort een trouwfeest gehouden? Want er stond bvb. dat je voor de aankleding extra moest betalen achteraf maar er staat nu heel duidelijk in de brochure dat dit inbegrepen is. Dus mss was dit toen nog niet het geval?

Ben echt aan het twijfelen want ik heb van vriendinnen al goede reacties gehad terwijl ik er hier dus vooral slechte heb gelezen.

Dus alle reacties zijn welkom!

groetjes

daisy
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1606

Angela
21-6-2008
 Meld misbruik11-12-2007 12:35:50

Hallo,

wij trouwen op 21/06/2008 in het s' Graevenhof en tot nu toe heb ik geen slechte ervaringen.
Had alleen maar goede reacties gehoord.
Zelfs onze videograaf die al in heel veel zalen een trouw heeft meegemaakt, had deze zaal op de tweede plaats gezet in zijn top 10.
Dus ik denk niet dat dat verkeerd kan lopen eh. Het is een zaal met veel ervaring. Er zijn daar ook al BV's getrouwd, dus ik vermoed dat het daar in dat wereldje ook een goede naam heeft.
Ik schrok ook enorm toen ik die negatieve reacties gelezen had, maar het zijn telkens over extreme gevallen. Dus ik ga ervan uit dat dat dan ook éénmalige gebeurtenissen waren.
Het was voor ons ook een droomzaal, dus we hebben dan ook vrij rap geboekt.

Hopelijk ben je hier iets mee.

Alvast succes met de planning.

Groetjes

Angela
21/06/2008

Annick
29-3-2008
 Meld misbruik11-12-2007 13:08:21

Hey!

Het is inderdaad een prachtige zaal! Wij zijn er ook gaan kijken maar hebben uiteindelijk voor een andere zaal gekozen. Minpunten vonden wij bv. dat er 2 feesten tegelijk bezig kunnen zijn, je had de zaal dus niet helemaal alleen voor jezelf. Ook hadden we de indruk dat ze niet open stonden voor onze ideeën, het moest gaan volgens hun plan en daar werd blijkbaar niet makkelijk van afgeweken. Daarom hebben we deze zaal niet gekozen. Uiteindelijk is dit maar een eerste indruk, ik heb er nog geen feest meegemaakt!
Veel succes nog bij het zoeken!

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik11-12-2007 13:15:16

In november 2006 ben ik er geweest voor een receptie nav een huwelijk. Het was dik in orde: men kwam voldoende langs met drank en hapjes en op de tafels stonden er verzorgde schotels met fruit en groenten.
Maar ik denk wel dat er ook een navenant prijskaartje aan hing...

daisy
6-9-2008
 Meld misbruik11-12-2007 14:03:02

bedankt voor jullie reacties! Stelt me toch weeral wat gerust. Ik had er ook een goed gevoel bij. Prijzen zijn duidelijk weergegeven, werden vriendelijk ontvangen... Hebben optie genomen voor 6 september dus denk wel dat we die gaan bevestigen.

Jullie ook nog veel succes!

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik11-12-2007 16:36:39

Hallo Daisy,

Wij hebben al enkele feesten meegemaakt in het 's Graevenhof en ze waren allemaal tip top in orde.
Heel lekker eten, goede bediening, tafels en zaal mooi aangekleed, ...

Goede vrienden van ons hebben daar hun feest gegeven en ze wisten ons wel te zeggen dat de eigenares wel graag haar ding doet met de versiering van de zaal, maar ik moet zeggen dat je je daar echt geen zorgen over moet maken want de keren dat wij er zijn geweest was alles altijd heel mooi versierd.

Qua prijs zijn ze zeker niet duurder dan andere zalen in het Antwerpse.

Wat ik een klein minpuntje vind is dat de ruimte om de receptie of het aperitief buiten te nemen nogal beperkt is.

Als ik jullie was zou ik zeker niet twijfelen hoor.

Groetjes,
Véro
16/6/2007

jessy
22-9-2007
 Meld misbruik24-12-2007 9:54:35

Ik ben er 22/09/07 getrouwd en het was echt heel goed alles was perfect als je foto's wil zien hoe de zaal was mag je me altijd mailen lief_meisje1981@hotmail.com(daar geef ik je dan men andere mail maar die plaats ik hier niet)

groetjes jessy
22/09/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...