Terug naar overzicht
hallo,Mijn vriend en ik trouwen de 26ste april.Wat al gedaan is: feestzaal, viering, fotograaf en DJ vastgelegd. Vanmorgen nog naar de kapper gebeld voor eerste afspraak (zo kan ik het al wat in model laten knippen).Staat op de agenda voor de komende vier weken: rondkijken voor ringen, eindelijk eens beslissen naar waar de huwelijksreis gaat (is al 2 maanden "discussie" wegens té veel keuze), eerste contacten leggen voor het drukken van de uitnodigingen, beslissen wat de suite draagt, de viering uitwerken, kledij zoeken voor de bruidskindjes en bruidegom.Met sommige zaken lig ik voor, andere wat achter op schema. Maar druk zal ik me er niet om maken, we komen er wel en bovenal wil ik graag van deze voorbereidingen genieten.Jij ook nog veel plezier - en weinig stress - gewenst!
Hoi wij trouwen op 12 april en het volgende is al gedaan;feestzaalkerk en gemeente trouwkleed en kostuumtrouwringenteksten voor misboekjeafspraken kapper liggen vastuitnodigingen zijn momenteel bij de drukkerdjbeslissingen over het eten zijn zo goed als rondfotograafceremoniemeesterwagenshuwelijksreisslaapgelegenheid gereserveerd voor gasten + bruidssuiteik denk dat het dit is.Nog veel succes,Stephanie
Hey Silvy,Wij trouwen op 12/04/2008.Ik ga vertellen wat we nog allemaal moeten doen :Uinodigingen bestellen via internet en bezorgen (feb).Menu bespreken (feb)Kleedje passen (feb)Ringen afhalen (maart)Datum vastleggen op gemeentehuis (jan)Notaris (jan)Proefkapsel (feb)Kostuum kopen en beider schoenen (jan)Ik denk dat het dat zo een beetje is.Wanneer trouwen jullie eigenlijk?Sandra12/04/2008
Hallo Sandra,Wij trouwen op 4/4.Wat wij nog moeten doen:- kostuum kopen- schoenen voor beiden kopen- lingerie en accesoires kopen- misboekje laten goedkeuren en afdrukken- uitnodigingen bestellen en bezorgen- kleed passen- ringen afhalen-...Echt nog heel veel eigenlijk. Te veel om op te sommen lijkt het even! Ach ja, we hebben nog wel even hé!GroetjesSilvy
hoi, wij trouwen ook op 4/4.hebben al veel gedaan (vind ik zelf) maar meoten ook nog veel doen...belangrijkste wat al gedaan is:- zaal (voor viering en feest, dit is samen. catering nog te bespreken)- mijn trouwkleed + schoenen + lingerie- mijn man zijn kostuum (hemd en das nog te kopen)- de ringen (ze staan al op de kast :-) )- dj en fotograaf in orde - kapper en make-up (afspraak gemaakt, proef ergens in februari)- logement ligt vastwat nu in de komende weken op programma staat:- genodigdenlijst afwerken- voor januari: uitnodigingen: ontwerp en druk- kledij van onze kindjes- draaiboek voor de dag verder uitstippelen - viering uitwerken (we doen alles zelf vandaar...)de rest zien we wel. ik heb NOG geen stress...de reis doen we eind mei/begin juni en dat zal 'n last-minute worden.groetjes,nele-
Hoi Nele,Tof dat jullie ook 4/4 trouwen! Waar trouwen jullie ergens?Bij mij gaat stress op en neer: soms denk ik dat we al veel gedaan hebben en soms denk ik dat we hopeloos achter staan! Maar ja, alles zal wel op zijn pootjes komen hé!Groetjes