Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78203
Bruiden
17503
Bruidegommen
32906
Verwanten
5414
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3949)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (629)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2292)
Voorbereiding (12995)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
411
412
413
414
415
416
417
418
419
420
...
Volgende
Laatste
Anneleen
Faculty Club Leuven
Hallo! Wij hebben een optie genomen op de Faculty Club in Leuven. Wie kan er zijn ervaringen over deze feestzaal meegeven? En over de catering Bart Claes? Bedankt!
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
13-2-2007 22:10:55
kurt
feestzaal Abdijhoeve Houthalen
Hallo allemaalKan er mij iemand iets zeggen hoe ze een feest in de abdijhoeve te Houthalen hebben ervaren? Aan te raden? Prijzen+/-? Welke formules? Dj eventueel? Het is moelijker dan gedacht om een geschikte locatie te vinden.Wij willen een diner ge...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
12-2-2007 20:59:32
Annelies
feestzaal voor dansfeest
Hoi iedereen, wij zijn op zoek naar een feestzaal waar we ter gelegenheid van ons huwelijk een dansfeest kunnen geven. We willen dat het een leuk feest wordt met avondhapjes en zo maar niet met een menu. Liefst ergens in de regio Diest, Aarschot, Tie...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
12-2-2007 19:15:27
an
lozen boer-lochristi
Is er al iemand in de lozen boer in lochristi naar een feest geweest of zelf getrouwd? Is het daar in orde van eten en bediening? Kunnen jullie deze zaal aanraden of eerder afraden en waarom?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
12-2-2007 17:38:39
gaetane
Kostprijs menu
Hallo iedereenKan iemand mij zeggen wat een menu ongeveer kost in een feestzaal?Ik reken op ongeveer 50 euro per persoon met drank bij.Groetjes
Locaties - Feestzaal
Reacties:
10
12-2-2007 16:25:59
Sofie
Feestzaal regio Gent
Hey halle,Zoals de meesten zijn we op zoek naar en feestzaal. We zijn al langsgeweest bij Kasteel Sanderling, de Zilverreiger. Blijkbaar zou Sanderling nogal duur zijn t.o.v. andere zalen? Klopt dit? Heeft iemand nog voorstellen voor de regio Gent bu...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
15
12-2-2007 12:44:39
Ilona
Tervenne - Langdorp - zaal Onder 't Riet
heeft er iemand ervaring met deze feestzaal? Heeft er al iemand een BBQ gedaan? De menu's spraken ons enorm aan, in tegenstelling tot de pakweg 10 andere zalen die we gezien hebben. Bediening - genoeg eten - 100 dinergasten goed te doen? We zouden tr...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
12-2-2007 12:04:11
gaetane
Hotel Beveren
Hoi iedereenWij zijn op zoek naar een feestzaal, zoals velen onder jullie zeker.Heeft iemand ervaring met hotel Beveren? Of heeft er iemand daar al naar een feest geweest?Bedankt alvast voor de reacties
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
12-2-2007 9:16:20
Lotte
art nouveau/ keysershof
hallo,mijn partner en ik twijfelen tussen 2 zalen: art nouveau in Sint-Gillis (= 't moleken) en Keysershof in Sinaai. Heeft er al iemand aan feest daar gehad en kan me er iets meer over zeggen. Al da niet goed of slecht nieuws, dit zal onze keuze ve...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
11-2-2007 23:00:51
Lotte
ART NOUVEAU/KEYSERSHOF
hallo,volgend jaar gaan mijn partner en ik trouwen. We hebben al 2 feestzalen op het oog maar kunnen niet kiezen.Art nouveau in Sint-Gillis (vroeger 't moleken) en keysershof in Sinaai. Heeft er iemand hier al een feest bijgewoond en kan mij zeggen o...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
11-2-2007 22:59:19
aurélia
kasteel wissekerke bazel
heyheeft er iemand ervaring met kasteel wissekerke te Bazel (kruibeke)?groetjesaurélia
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
11-2-2007 15:58:58
bart
Een hoeve of boerderij in zuid west vlaanderen
Heeft iemand een leuke tip? We zoeken een hoeve of boerderij in de regio zuid west vlaanderen. Heeft iemand ervaring met de Luciditeit in Aalbeke?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
11-2-2007 14:41:01
Valerie
aan Sophie en Valéry - Maelstede
Dag Sophie en Valéry,Zoals beloofd een kort verslagje van onze afspraak in Maelstede gisterenavond.Zoals Wendy al zei, werd er niet meer geproefd, maar ze konden wel uitleg geven over alle gerechten. Wij hebben nog niet alles vastgelegd, omdat w...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
9-2-2007 20:09:09
eva
bediening Carelshof
Wij zullen waarschijnlijk ons feest in Carelshof doen. Vriendelijke mensen, mooi en goed eten. Weet er iemand of ze genoeg bediening voorzien op een trouwfeest, want ze zijn 'ns op een zondag gaan eten en de bediening vonden we chaotisch en te eining...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
9-2-2007 15:50:49
aurélia
locatie provincie antwerpe
hey,ik ben nieuw op het forum...mijn vriend heet me zaterdag gevraagd(en ik heb ja gezegd)...we zouden in oktober willen trouwen maar zijn nog op zoek naar een mooie locatie...ofwel vrij van catering of waar dat de cateringsprijs meevalt( avondfeest ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
8-2-2007 15:23:49
Eerste
Vorige
411
412
413
414
415
416
417
418
419
420
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Artxpo
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info