Nu Online
Momenteel zijn er 283 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

Dominique
Chocolade in stijl op uw huwelijksreceptie of -feest: de chocoladefontein!
Ongetwijfeld heeft u er reeds van gehoord: de chocoladefontein, een waar fenomeen uit de VS, verovert nu ook Europa! Beeld een fontein in, maar vervang het water door warme Belgische chocolade... vloeiende chocolade waarin uw gasten vers fruit, lange...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 24-2-2007 20:53:08

Valerie
Feestzaal gezocht (Waregem/Kortrijk/Oudenaarde)
Hallo,Ik ben op zoek naar een leuke feestzaal. De locatie mag ergens rond Zwevegem - Kortrijk - Waregem - Oudenaarde - ... zijn. Vrij ruime keuze dus. Maar, ik zoek iets dat niet te duur is en genoeg plaats heeft voor een 190-tal mensen! Hopelijk kan...
Locaties - Feestzaal Reacties: 14 22-2-2007 14:52:54

bie
Kasteel van Ruisbroek
Hallo trouwertjes,is er iemand die al naar een trouwfeest gegaan is (of nog beter er zelf één gegeven heeft) in het kasteel van Ruisbroek? Alle reacties zijn welkom.
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 21-2-2007 14:48:56

Sarina
help ! feestzaal gezocht omgeving malle, zoersel, ...
Hallo bruidjes, kan iemand mij helpen een zaaltje te vinden in de omgeving westmalle, oostmalle, zoersel, brecht, wijnegem,...we zouden eventueel zelf voor een traiteur zorgen. we zijn ook met niet zoveel mensen, we wilden 's middag een diner geven m...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 21-2-2007 12:25:25

Sarina
help ! feestzaal gezocht omgeving malle, zoersel, ...
Hallo iedereen, ik ben op zoek naar een leuke feestzaal in de omgeving van westmalle, oostmalle, zoersel, zandhoven, wijnegem, schilde, brecht.. kan iemand mij daarbij helpen aub? wij zijn ook met niet zo veel mensen, op het avondfeest maximuum 60 pe...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 21-2-2007 12:19:52

Angela
Gezocht feestzaal omgeving Beveren-Waas
Dag medebruidjes,in Beveren kennen we wel enkele feestzalen, maar vooral de Scala is eigenlijk de enigste dat me direct aanspreekt, maar mijn schoonzus is daar getrouwd, dus dat is geen optie. We zoeken dus wat verder in een straal van maximum 20 km....
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 20-2-2007 16:27:38

Tamara
Traiteur De Vrije Valk
Een 2-tal weken gelegen hebben wij onze zinnen gezet op het Borgerhoff in Hoeselt als onze feestzaal.Nu kreeg ik vorige week een telefoontje van ... de nieuwe eigenaars!!! De oude eigenaars hadden ons nochtans niet gemeld dat ze de zaak zouden verkop...
Locaties - Feestzaal Reacties: 14 20-2-2007 12:32:14

p
Feestzaal in schoten of merksem
Hoi, we zijn op zoek naar een feestzaal of een dansschool dat je kunt afhuren voor ons huwelijk in merksem of schoten of omgeving. Heeft iemand ervaring met feestzalen of dansscholen in merksem of schoten.alvast bedanktgroetjes Peggy
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 19-2-2007 22:20:21

Annick
's Graevenhof Schilde
Hoi iedereen,wij willen graag in september huwen en denken voor het avondfeest aan 's Graevenhof in Schilde. Heeft er iemand hier ooit al een trouwfeest meegemaakt, en is dit aan te bevelen? Hartelijk dank voor alle reacties!
Locaties - Feestzaal Reacties: 15 19-2-2007 12:57:33

Sofie
Gezocht: zaaltje voor drink in Sint-Truiden of omstreken.
Hallo,Mijn vriend en ik hebben besloten om dit jaar al voor de wet te trouwen maar we willen geen groot trouwfeest geven, enkel een drink voor de familie en goede vrienden (groot feest volgt als we voor de kerk trouwen). Probleem nu is, ik heb geen i...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 19-2-2007 6:53:54

Femke
Kasteel Sanderling
Hallo, Wij gaan volgend jaar 2008 trouwen in Kasteel Sanderling? Gaan er nog koppeltjes trouwen in Kasteel Sanderling? Zijn er koppeltjes die er reeds getouwd zijn, zouden jullie wat meer informatie kunnen geven over Kasteel Sanderling?Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 18-2-2007 9:52:41

lien
Zoektocht feestzaal, hoeve,... zonder traiteur
Hallo,Mijn vriend en ik trouwen volgende vrijdag 23/02. We geven een klein etentje in intieme kring die dag, maar ons groot huwelijksfeest organiseren we in de zomer (eind augustus). Nu zijn wij nog op zoek naar een feestzaal waar we onze eigen trait...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 16-2-2007 10:28:23

Sylvia
hof van nassau
Heeft er iemand ervaring met een trouwfeest in 't Hof van Nassau in zottegem?Wij zijn van velzeke en overwegen om onze trouwfeest daar te houden. Zowel positieve als negatieve reactie's zijn welkomAlvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 15-2-2007 9:33:00

catherine
Speelhof
Hallo allemaalWij trouwen op 22 september 2007 in Tienen en ons feest gaat door in het Speelhof in St-Truiden. Zijn er mensen die hun ervaringen kunnen delen over deze lokatie? En vooral wie was jullie DJ? En hoeveel vroeg hij? Ik heb geen idee wat e...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 15-2-2007 8:55:18

Katrin
Hof Van Nazareth
Wij gaan feesten in Hof van Nazareth in Lier.Heeft er al iemand ervaring met deze zaal?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 14-2-2007 11:49:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info