Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

Anneleen
kasteel van Saffelaere of Lozen Boer
Beste mensen,Ik heb al heel wat feestzalen bezocht, nl.: Kasteel Van Wippelgem, Kasteel Coninxdonck, Kasteel van Bourgogne, Kasteel du Biez (de laatste 2 waren wel redelijk ver, juist over de Waalse grens), de Marquette, Scala (was ook wel ver voor o...
Locaties - Feestzaal Reacties: 19 26-3-2007 13:17:39

gaetane
Outfort Hoboken
Hallo,Wij zijn van plan om ons trouwfeest te geven in het outfort in Hoboken.Alle ervaringen zijn welkom!!!Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 26-3-2007 9:55:24

Annelies
feestzaal limburg
Wij trouwen in mei/juni 2008 en zijn nu volop aan het zoeken naar een geschikte feestzaal.Heeft iemand ervaring met de volgende locaties:- Ter Poorte (Wellen)- 't Rood Kasteel (Kortessem)- De Barrier (Houthalen-Helchteren)- La Butte aux Bois (Lanaken...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 24-3-2007 19:16:44

patricia
driessent
w&at is er in de prijs inbegrepen ? en waar moet je zelf voor zorgen hiermee bedoel ik menukaartjes naamkaartjes bloemen voor op tafel dj enz wij zouden het chalet willen huren eventueel is dit voor 50 persoen ong ?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 23-3-2007 17:07:31

Annelies
ervaring feestzaal Kastanjehof Pellenberg
Hoi, is er iemand die ervaring heeft met het kastanjehof in Pellenberg? Wij trouwen op 20/07/07 en zouden graag een BBQ en dansfeest geven. Wij hebben al een prijsofferte gezien en dit viel goed mee. De zaal hebben we echter nog niet gezien. Verder d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 22-3-2007 19:05:14

Shalini
hof ter mude bedankt voor reacties
Bedankt Gerlinde en Tine voor jullie reactie. Ik ga nu echt op mijn beide oortjes kunnen slapen en ben echt blij met jullie reactie. Heel sympathiek van jullie. Vele groetjesshalini
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 22-3-2007 11:38:36

ellen
trouwfeest
iemand ervaringen met hof van nassau? Was het positief?Groeten
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 21-3-2007 20:49:38

Shalini
HOF TER MUDE - KNOKKE
Hallo lieve bruidjes, hier nog eens Shalini. Ik heb dan eindelijkt toch mijn beslissing genomen, onze feestzaal wordt Hof Ter Mude te Knokke. Na zeker een dertigtal zalen te hebben is het deze geworden. Nog eens een grote merci aan al degenen die mij...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 20-3-2007 17:27:26

Elke
Feestzaal Vlaams-Brabant - Oost-Vlaanderen
Hallo,Heeft er iemand ervaring met feestzalen in de buurt van Dilbeek en omstreken? We dachten meteen aan de Waerboom omdat we daarmee vertrouwd zijn, maar zou graag nog andere locaties bekijken.GroetjesElke
Locaties - Feestzaal Reacties: 14 20-3-2007 14:06:07

joelle
tafelbenaming
Hey,hebben jullie originele ideeën om de tafels te verdelen?we willen niet werken met de standaardonderwerpen. hebben jullie enkele tips voor ons? groetjes Joelle
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 18-3-2007 17:25:05

Olivier
Kasteel van Wippelgem
Hallo!Wij gaan in de zomer van 2008 trouwen en zijn op zoek naar een feestzaal in de buurt van Gent. Wij hebben nu een optie lopen bij het Kasteel van Wippelgem. Wie heeft ervaring met feesten op deze locatie??
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 17-3-2007 15:32:10

arianne
Wie kent een perfecte locatie voor ons..
Hallo iedereen,Zaterdag 8 september 2007 willen we huwen. Nu zijn we maar met een kleine groep, ongeveer 30 personen, maar willen of zouden toch graag een feest geven. Nu zou ik heel graag en locatie vinden waar men achteraf toch nog een dansje kan p...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 17-3-2007 10:46:30

kim
wanneer afspraak met zaal?
Hallo, wanneer hebben jullie afspraak met de mensen van de zaal ivm bepaling van menu, versiering van de tafels,het nemen van extra opties zoals fakkels, stoelhoezen...enz.?Bij ons is dit normaal gezien maar ten vroegste drie(!) weken voordien maar v...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 16-3-2007 13:35:06

EVA
Rookverbod feestzaal
Hallo allemaal,Onlangs vroeg ik mij af of er nu nog gerookt mag worden in de feestzaal. Ik rook zelf niet maar heb wel veel volk dat rookt, ik had het niet leuk gevonden als deze mensen altijd naar buiten moeten omdat er dan toch regelmatig een groe...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 15-3-2007 14:36:21

annelore
ervaringen schaapdreef
hallo,wij zijn opzoek naar een feestzaal tussen brugge,tielt ongeveer.wij zouden eens gaan kijken in lichtervelde feestzaal de schaapdreefheeft iemand er al geweest?pos./neg.of heeft er iemand nog andere voorstellen die meevallen van prijsalvast bed...
Locaties - Feestzaal Reacties: 15 15-3-2007 11:20:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info