Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78203
Bruiden
17503
Bruidegommen
32906
Verwanten
5414
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 46 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3949)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (629)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2292)
Voorbereiding (12995)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
397
398
399
400
401
402
403
404
405
406
...
Volgende
Laatste
an
lozen boer in lochristi?
Is er hier al iemand naar een trouwfeest in de lozen boer geweest? Was het daar goede bediening, lekker eten? Is deze zaal aan te raden?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
19-6-2007 21:01:47
Melissa
feestzaal hier, feestzaal daar
Whiii, het is zover!! Mijn vriend & ik gaan trouwen! Spannend! :-) We hebben nog geen exacte datum, maar het zal in 2008 zijn. Ik heb al gemerkt dat het vinden van een geschikte feestzaal een intensieve bedoening is. :-) Daarom wil ik even jullie...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
19-6-2007 19:22:55
Inge
Daemshof - Herentals
Hallo,Wie van jullie gaat of heeft zijn feest gegeven in de feestzaal 'Daemshof' in Noorderwijk (Herentals)? Was dit in orde?Groeten inge
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
19-6-2007 14:35:56
Tilly
Aantal genodigden?
Halloik wilde nog eens weten hoeveel genodigden jullie ongeveer hebben?Bij ons zal het maar maximum 120 worden, en ik denk dat dit wel weinig is, want ik zie dat feestzalen pas beginnen bij 120 personen...Tilly
Locaties - Feestzaal
Reacties:
16
19-6-2007 9:55:13
Tilly
Iemand ervaring met Domein Carlton in Marke?
Hallo heeft er iemand goeie ervaringen met Domein Carlton in Marke?Ziet er allesinds goed uit, denk ik?groetjesTilly
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
19-6-2007 9:52:12
Karlien
The Classic domain Beersel - Salons de Romree Grimbergen
Hallo,Heeft iemand al ervaringen met deze feestzalen? Wij zouden trouwen in 2008 en twijfelen tussen deze twee zalen. Voordelen, nadelen,... noem maar op.Groetjes,Karolien
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
19-6-2007 9:30:11
olivier
Park Rodenbach
Iemand al gegeten of zelf trouw gedaan in PARK Rodenbach. modern?Hoe was het eten? goed, iets minder, of zéér goed? Was het fijn en verzorgd opgediend? origineel?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
18-6-2007 22:37:21
Nathalie
Enkel een receptie
Hallo,We hebben besloten enkel een receptie te doen na de mis. Maar hoeveel hapjes voorzie je dan best? En dan heb ik ook een beetje schrik dat ze te lang blijven want nadien gaan we uiteten met ouders zussen... Ik kan ze toch niet de deur uit sturen...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
18-6-2007 21:38:09
olivier
Moderne (interieur) feestzaal in W-Vl
Welke zalen zijn er zeer modern en mooi in West-vlaanderen. Meer bepaald streek in de as zuienkerke-Brugge-Torhout-diksmuide. en daaromliggend mag beetje buiten die omgeving liggen maar niet te veel.Het aantal personen is zo'n 80 pers
Locaties - Feestzaal
Reacties:
20
18-6-2007 21:01:18
olivier
receptie aantal hapjes
Indien je dus enkel één receptie houd voor alle gasten, zowel deze die enkel voor de receptie komen als ook voor gans de feest. -> Hoeveel hapjes moet je dan kizen? 7 of 10 of .... ?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
18-6-2007 20:37:50
olivier
Godshuis gesloten wegens drugstraffic??
Beste medebruidjes,gisteren hoorde ik dat alle trouwfeesten deze zomer geannuleerd werden in het Godshuis wegens 'dekmantel voor drugstraffic'. Heeft iemand onder jullie daar iets over gehoord? Wij hebben heel lang getwijfeld om ons feest deze zomer ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
18-6-2007 19:47:38
Femke
Leuke locatie omg. Mechelen (prov. A'pen, Vl.-Br)
Hallo,Wij zijn op zoek naar een mooie locatie om te trouwen: liefst een hoeve of kasteeltje met een tuin aan. Iemand een idee of aanrader?Groetjes,Femke
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
18-6-2007 19:17:46
brendy
Chateau de namur in Blanden
Dag gelukkige bruidjes in spe,Heeft iemand van jullie commentaar (negatief of positief) ivm chateau de namur in Blanden? Zou dit heel tof vinden om eens te zien wat jullie ervaringen zijn. Volgende zalen staan ook op het programma om te gaan bezoeken...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
18-6-2007 18:14:27
petra
vijverhof wevelgem
Dag mede-bruidjes,Voor degenen die trouwen in het Vijverhof of getrouwd zijn in het Vijverhof in Wevelgem : wat hebben jullie gekozen voor dessert : ijspronkstuk, dessertbord, dessertbuffet? Wat raden jullie me aan?We twijfelen nog en kunnen alle raa...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
18-6-2007 16:23:47
veerle
zaal regio Gent-Aalst-Ninove
Hallo,Wij zoeken een zaal in de regio Gent-Aalst-Ninove waar een eigen traiteur kunnen gebruiken. Iemand voorstellen?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
18-6-2007 16:07:42
Eerste
Vorige
397
398
399
400
401
402
403
404
405
406
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Patmedia
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info