Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

vanessa
Tekst bedankingsreportage
Wij maken een video bedankingsreportage bij elite music maar wij zoeken nog een tekst om onze ouders speciaal te bedanken in deze reportage. Iemand ideën
Ideeën Reacties: 1 25-7-2007 15:20:35

marijke
ballondecoratie
heeft er iemand al eens ballondecoratie gezien of gehad in de feestzaal ? want ben aan het overwegen om dit ook te doen.groetjes
Ideeën Reacties: 3 25-7-2007 14:24:43

Jessika
DRINGEND: SPEECH!!!!
Nog 3 daagjes op de teller... en we hebben nog heel wat te doen!O.a. onze speech bij de opening van ons avondfeest...maar we hebben echt superweinig inspiratie!Alle ideetjes zijn dan ook heel erg welkom!!!!!Groetjes,Jessika27/07/07toboldlygo2@yahoo.c...
Ideeën Reacties: 1 24-7-2007 18:55:02

Femke
mama wordt 50 op onze huwlijksdag
Hallo,Wij hebben er bewust voor gekozen om te trouwen op de 50ste verjaardag van mijn mama. Ze vond dit zelf heel speciaal, maar staat niet graag in de belangstelling, dus ze wil niet dat we het teveel in de verf zetten.Nu ben ik op zoek naar een paa...
Ideeën Reacties: 2 24-7-2007 9:54:20

els
afbeeldingen van kikkertjes
Hallowij trouwen volgend jaar en aangezien ik graag knutsel en creatief bezig ben zou ik onze uitnodigingen en andere drukwerken zelf ontwerpen. Aangezien ik zot ben van kikkertjes (afbeeldingen) zoek ik leuke afbeeldingen. Ik had in gedachten zo een...
Ideeën Reacties: 3 23-7-2007 18:24:47

Mieke
Stof gezocht
Hallo bruidjes,Ik zoek een winkel waar ze restjes stof of toch goedkope stof zoals organza, soort blinkende, feestelijke stof, maakt nie uit ( of beige stof ) verkopen.Het zou wel goedkoop moeten zijn, is voor versiering van een kapel, dus is maar vo...
Ideeën Reacties: 1 23-7-2007 17:19:10

Kerry
Vragen van getuigen
Hoi,Wie heeft er originele ideeën om de getuigen te vragen?groetjesKerry
Ideeën Reacties: 0 19-7-2007 13:39:34

Sophie
alternatief voor RINGENkussentje
Hallo,Ik ben nog op zoek naar een origineel idee om onze ringen op naar voren te laten brengen.(een alternatief voor een kussentje)De laatste tijd zie je ook dikwijls dat de ring in de hals van een beer hangt, maar net omdat ik het de laatste tijd al...
Ideeën Reacties: 13 18-7-2007 12:51:17

Katleen
Voorbeeldkes misboekjes gezocht
Hallo iedereen,Ik ben op zoek naar voorbeeldjes van misboekjes of mooie teksten/muziek voor onze huwelijksmis.Dit mogen jullie sturen naar katleen@depostiljon.beAlvast hartelijk bedankt!Katleen
Ideeën Reacties: 8 17-7-2007 16:43:23

Katrien
Wat doen na burgerlijk en kerkelijk huwelijk?
Hallo iedereen,ik trouw binnen 32 dagen en zit met een probleempje.Om 11 uur gaan wij naar het gemeentehuis en om kwart voor 12 naar de kerk van Oostmalle.Onze huwelijksviering duurt ongeveer een uurtje en vlak daarna gaan we foto's laten nemen aan h...
Ideeën Reacties: 5 17-7-2007 14:21:55

Sofie
Getuige vragen
Hallo,Ik ga binnenkort een vriendin vragen of ze mijn getuige wil zijn, maar wil dat graag op een originele manier doen. Heeft iemand tips?GroetjesSofie
Ideeën Reacties: 3 16-7-2007 20:36:27

David
Thema avondfeest: Spanje
Hallo iedereen,Wij trouwen op 2/8/2008 en ik ben stilaan begonnen met de voorbereidingen. Aangezien wij elk jaar naar Spanje op reis gaan en grote liefhebbers zijn van de Spaanse cultuur in al zijn facetten (en anagezien ik ergens nog Spaanse roots h...
Ideeën Reacties: 7 12-7-2007 21:55:48

Edith
bedankjes voor de gasten
Hallo, heeft iemand een origineel idee dat niet duur is om op het eind van het feest aan de gasten mee te geven?groetjes
Ideeën Reacties: 5 10-7-2007 17:37:25

liesbeth
bedankje
Hallo iedereen!Ik ga op mijn huwelijk de ouders en getuigen een kaars geven met een foto van ons en zoek mooie teksten voor op de achterkant maar vind er geen!Kent iemend en mooie tekst of een website waar je die kan vinden!Ik heb al gezocht maar vin...
Ideeën Reacties: 2 10-7-2007 17:02:51

Sofie
KADO BRUIDEGOM
hALLO ALLEMAAL.iK VRAAG MIJ AF OF JULLIE EEN KLEIN KADOOTJE GEVEN AAN JULLIE TOEKOMSTIG?OF IS DAT PASé? WAT VINDEN JULLIE??GROETJES,SOFIE 3/08/2007
Ideeën Reacties: 11 9-7-2007 16:42:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...