Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Evy
Trouwbus
Hoi bruidjesWij hebben wat prijs gevraagd voor een trouwbus maar dat kost rond de 700 euro. Wij moeten amper 10 km ver naar de feestzaal dus ik vind dat wel wat overdreven! Weet iemand waar je wat goedkopere bussen kunt vinden? Of misschien een bus v...
Ideeën Reacties: 8 7-8-2007 12:45:51

Elke
Bedankjes...
Hallo,Ik zit met een vraagje, ik zie dat de meeste op de avond zelf een bedankje geven voor de genodigden, maar mijn vraag is, geven jullie dan nog een trouwfoto ook; zo 5 weken na het huwelijk als bedanking?GroetjesElke
Ideeën Reacties: 9 7-8-2007 8:02:24

Olivia
enveloppendoos
Velen vragen zich af waarin de enveloppen op de feest moeten terechtkomen... Je kan met eenvoudige dingen iets prachtigs maken: wij maakten een hemelbed
Ideeën Reacties: 10 3-8-2007 19:26:19

Els
Bedankjes, aan Siegie
Siegie,Ik las net dat jij zelf iets creatief gaat maken. Ik had ook al aan glas en namen erop geschreven of gestempeld gedacht (heb als geboorte-'suiker' glas met voetjes en naam op gezien, vond dit n prachtig idee, was wel gegraveerd ipv gestempeld...
Ideeën Reacties: 3 3-8-2007 18:14:56

Natascha
getuigen
Wie van jullie heeft er zijn getuigen op een leuke originele manier gevraagd ? Leuke tips zijn welkom !
Ideeën Reacties: 2 1-8-2007 20:32:31

Kathy
enveloppen avondfeest
hallo,wat doen jullie met de enveloppen die jullie krijgen op het avondfeest? wij hebben wel onze bankrekeningnr op onze uitnodiging vermeld maar er zijn er altijd die een envelop geven...Kathy
Ideeën Reacties: 7 30-7-2007 21:24:25

Kathy
babbelbox
Hey,Heeft er iemand van jullie al ervaring met een babbelbox? Wij zijn aan het twijfelen want is wel niet goedkoop (ca. 400 euro).Groetjes,Kathy8/9/7
Ideeën Reacties: 3 30-7-2007 21:03:54

Kathy
cadeautjes kerk
Hoi,wat geven jullie aan de kindjes die bloemetjes komen afgeven aan de kerk?En, hoeveel?Groetjes,Kathy
Ideeën Reacties: 8 30-7-2007 21:02:23

Kathy
kousenband en bruidsboeket
Hoi bruidjes,Wie van jullie gaat er een kousenband dragen? Moet je hem dan de hele dag al dragen? Heb gehoord dat je hem s'avonds per opbod kan verkopen. Maar weet nog niet of ik dat ga doen... . Wat doen jullie met het bruidsboeket? Wordt die tradit...
Ideeën Reacties: 6 30-7-2007 21:00:05

Veerle
Alternatief gastenboek...
Hallo allemaal!Heeft iemand een alternatief ideetje voor een gastenboek?Mijn vriend en ik hebben niet zoveel zin om zo'n dik boek te leggen dat vaak nog niet voor de helft volgeraakt en wat je nadien toch niet zo vaak meer vastneemt...Veerle
Ideeën Reacties: 11 30-7-2007 9:36:23

Kathy
misboekje
Hallo,ik weet niet goed hoeveel misboekjes ik best zou laten drukken. In totaal (receptie- en avondfeest) komen er 500 personen.Dank u!
Ideeën Reacties: 2 29-7-2007 22:49:31

Kathy
thema avondfeest
Hallo,Wij zijn nog op zoek naar hoe we de tafels op het avondfeest gaan noemen. Om zo de gasten naar hun tafel te begeleiden. Heeft er iemand een leuk idee? Wij zitten allebei in de medische sector. Misschien daaromtrent?
Ideeën Reacties: 7 29-7-2007 22:27:05

kristel
cadeau voor ouders en getuigen
Hallo,Wie heeft er leuke ideeën om cadeau te doen aan de ouders en getuigen. Meestal doen ze een foto cadeau maar dat vonden we niet zo leuk omdat we het op de dag zelf willen geven en we een fotograaf hebben, dus de leuke foto's kunnen ze achte...
Ideeën Reacties: 9 27-7-2007 10:18:38

Sarah
verlovingscadeautje voor bruidegom?
Hoi (toekomstige) bruidjes, Mijn vriend vroeg me ten huwelijk met een mooie ring. Ik wil hem graag ook iets cadeau doen, maar heb geen idee wat! Ik gaf hem wel iets omdat het toevallig (of eigenlijk niet) ook de dag was dat we 3 jaar samen waren. Maa...
Ideeën Reacties: 5 26-7-2007 12:54:46

Ilse
spiegels graveren
hoi medebruidjes,ik ben op zoek naar firma's die spiegels kunnen graveren. Ik zou dit als cadeau aan mijn ouders willen geven, maar met een zeer persoonlijke tekst. Iemand ideetjes? Ik zou wel graag een firma in West-Vlaanderen hebben, want ik ben va...
Ideeën Reacties: 5 25-7-2007 19:50:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...