Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Daisy
ideetjes voor zaal
Hallo iedereen,weet iedmand van jullie een tof ideetje om de feestzaal op een grappige manier te versieren?? Alsook iets tofs om op tafel te plaatsen??
Ideeën Reacties: 2 26-9-2007 11:01:20

els
leuke decoratie
HalloWeet er soms iemand nog leuke (zelf te maken) decoratie voor de feestzaal wat op te vrolijken.Ben nog tamelijk creactief en handig, dus wil wel het een en ander uitprobere
Ideeën Reacties: 2 25-9-2007 8:54:18

Kelly
Kindjes aan de kerk
Hey medebruidjes,Wat geven jullie zoal aan de kindjes die bloemen afgeven aan de kerk?Hoeveel geven jullie hieraan uit?Wij zijn nog op zoek naar iets "origineel".IJsjes vinden we niet zo goed ( plakt te veel en als het goed weer is, eten oo...
Ideeën Reacties: 9 20-9-2007 14:33:03

Nathalie
kristallen luchters
Wij trouwen volgend jaar in september en we zijn op zoek naar grote kristallen luchters, mag ook nep zijn, om in de zaal te hangen. Kent er iemand een adres waar we die zouden kunnen huren?
Ideeën Reacties: 1 19-9-2007 12:26:07

Nathalie
kristallen luchters
Wij trouwen volgend jaar in september en we zijn op zoek naar grote kristallen luchters, mag ook nep zijn, om in de zaal te hangen. Kent er iemand een adres waar we die zouden kunnen huren?
Ideeën Reacties: 0 19-9-2007 12:26:04

Myriam
Oproep aan Olivia!!
Dit is een oproep aan Olivia!Kan jij mij jouw contactgegevens noteren aub? Ik heb een vb gezien van zo'n geweldige doos...en ik ben ook geïnteresseerd ;o).Ik stuur jou dan wel een mailtje (of bel je)om verder af te spreken. Alvast bedankt en hop...
Ideeën Reacties: 15 12-9-2007 15:21:07

lien
BEDANKT OLIVIA :-)
Lieve Olivia,Heel erg bedankt voor het maken van de prachtige enveloppendoos voor ons huwelijk... Ze is buitengewoon prachtig. David en ik zijn superblij...Ook bedankt voor het heerlijke taartje ;-)Dikke zoen van ons twee!Lien en David xx16.02.2008
Ideeën Reacties: 4 10-9-2007 20:08:12

Inez Boexstaens
Tekstje voor bedanking?
Hoi,Wij zijn inmiddels 2 maanden getrouwd en nu ben ik de bedankingskaartjes aan het maken. Maar ik zou er graag een ludiek tekstje opzetten. Heeft er iemand ideetjes??? Alles is welkom...Bedankt!
Ideeën Reacties: 1 9-9-2007 17:59:38

Brenda
geschenk ouders
Hallo,wat geven jullie aan jullie ouders als bedanking.Een foto met kader willen we nie geven omdat ze die beter zelf kunnen kiezen vinden we. Bloemen willen we ook nie echt.We gaan er zelf al genoeg krijgen denk ik zodat zij daar ook gaan kunnen van...
Ideeën Reacties: 14 8-9-2007 20:58:00

Ann
het orkest: wat na de misviering?
Hello allemaal,In onze huwelijksviering zal het orkest waar wij in spelen, de muzikale omlijsting verzorgen. Ons probleem is: wat doen we met hen na de mis? Ik vind dat we ze niet met lege handen onmiddellijk na de mis kunnen naar huis sturen. Langs ...
Ideeën Reacties: 5 6-9-2007 14:48:07

Nathalie
witte balonnen
Hallo meiden,Ik zou het thuis willen versieren met witte balonnen. Ik dacht dat dit geen probleem kan zijn... maar ik kan er zo direct geen vinden! Weten jullie waar ik ze kan kopen? (liefst niet té ver - ik woon in Westerlo)Groetjes,Nathalie...
Ideeën Reacties: 9 4-9-2007 17:54:41

Sandra
feestkapsel
hallo, kent er iemand een leuke website waar ze foto's van feestkapsels tonen ? Ikzelf trouw in augustus 2008
Ideeën Reacties: 3 4-9-2007 16:03:48

Nathalie
'gastenboek' in het thema Kerstmis
Hallo allemaal,Ik ben op zoek naar een leuk idee voor ons gastenboek. Aangezien we trouwen op 20 december, wilde ik de link leggen met Kerstmis. Wie heeft leuke ideetjes? Ik had eerst gedacht om de mensen op kerstballen te laten schrijven en deze dan...
Ideeën Reacties: 6 2-9-2007 11:37:36

Kathy
naamkaartjes
Hoi, wat schrijven jullie op de naamkaartjes op het avondfeest? Dhr en Mevr. of voor- en achternaam??Groetjes,Kathy
Ideeën Reacties: 3 1-9-2007 13:55:31

SOFIE
bruidkindjes
in juni gaan wij trouwen, en hebben 4 bruidskindjes, heeft er iemand een origineel ideetje van wat de kindjes kunnen vasthouden ipv een klein boeketje of een knuffeltje?
Ideeën Reacties: 2 31-8-2007 19:40:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...