Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën


Sybil
alternatieven voor gastenboek
Hallo iedereen! Wij zijn op zoek naar een leuk alternatief voor het gastenboek. Ik zou graag met kaartjes werken maar heb geen enkel idee hoe ik daaraan moet beginnen. Iemand die dit al heeft gedaan en een voorbeeld kan sturen? Andere ideeën z...
Ideeën Reacties: 20 13-11-2012 19:49:48

Vanessa
leuke websites
Hallo bruidjes Misschien eens interessant om een topic te openen over waar jullie inspiratie opdoen of spullen kopen op het internet? Hier de mijne: inspiratie:  pinterest.com  wijtrouwen.com (uiteraard :-)) designyourwedding.nl Aankopen...
Ideeën Reacties: 3 13-11-2012 16:41:00

Fien
tafelnamen gezocht thema winter
Hallo, met nog 24 dagen op de teller (spannend :-)) zijn we hopeloos op zoek naar tafelnamen voor op ons feest. Ons hele huwelijk is thema winter, dus hadden we graag ook dit doorgetrokken bij de tafelnamen. Hebben jullie toevallig leuke ideetjes? Mi...
Ideeën Reacties: 6 13-11-2012 16:37:46

Kirke
Kinderen entertainen
Hallo iedereen. Zoals de titel zegt zijn we op zoek naar entertainment en oppas voor de kinderen. We hebben al 5kindjes van 2jaar tot 6jaar in de suite lopen en zouden graag iemand er al bij hebben vanaf het beging. Vanaf 16u gaan we naar de feestzaa...
Ideeën Reacties: 8 13-11-2012 13:37:42

Shana
Eindelijk!
lieve bruidjes, Eindelijk na lang onderhandelen, hebben we dan toch trouwvervoer gevonden! Wij zullen dus trouwen in een zwarte oldtimer(londen taxi). Eigelijk hadden we liever een witte auto gehad, maar die waren redelijk duur van prijs.Als we de...
Ideeën Reacties: 1 13-11-2012 9:09:48

mieke
getuigen
Ik ben aan het nadenken wat we onze getuigen kunnen geven. Mijn verloofde heeft twee getuigen en ik heb twee getuigen. Ik vind het moeilijk. heb al op verschillende sites gekeken maar geraak er niet uit. Heeft er iemand originele ideeën? Ik wil ...
Ideeën Reacties: 6 13-11-2012 8:13:03

wendy
Dj infinity
Hoi, iemand ervaring met dj infinity uit Kasterlee ? Groetjes
Ideeën Reacties: 2 11-11-2012 21:14:16

nele
trouwvervoer gezocht. tuktuk
hallo allen Wij zijn op zoek naar vervoer voor de weg feestzaal - kerk en terug. We hadden gedacht aan een tuktuk of riksja. Maar die zijn heel moeilijk te vinden. Iemand tips? of een goed alternatief? Bedankt!!!
Ideeën Reacties: 5 9-11-2012 23:31:01

Charlotte
Decoratie huren
Hallo iedereen Ik ben op zoek naar een verhuurbedrijf voor bruiloftdecoraties. Voorlopig heb ik enkel www.instylestyling.com gevonden, een Nederlands bedrijf, maar ik zoek liever een bedrijf uit België kwestie van leveringskosten enzo. Wa...
Ideeën Reacties: 3 9-11-2012 16:36:10

jamina
Hulp nodig! iets gelijkaardigs als vrijgezellen gezocht :-)
Beste bruidjes Men zusje wordt 12 feb 2013 -> 31 jaar, en verleden jaar is haar verjaardag in stilte voorbijgekropen, maar dit jaar zou ik graag iets peciaal doen voor haar, want ik weet hoe erg ze het vond dat er niets gedaan werd voor haar 30st...
Ideeën Reacties: 10 9-11-2012 11:55:31

Katrien
Wat te doen.....
Een vriendin van me raade me aan me in te schrijven voor dit forum....naar het schijnt zouden hier veel bruiden of toekomstige bruiden me kunnen helpen. Ik weet echt niet waar te beginnen voor een kleed. Eerst dacht ik aan een kort leuk los jurkje, m...
Ideeën Reacties: 13 9-11-2012 9:25:23

Karin
Enige familie voort gemeentehuis is broer
Dag Bruidjes, Mijn mama ga waarschijnlijk ni komen,want ze heeft een psygische stoornis.Met mijn papa heb ik geen contact meer.Maar ik zou wel heel graag mijn moemoe en vava erbij hebben,maar die zijn ook al wa ouder en durven niet zover met de auto ...
Ideeën Reacties: 2 9-11-2012 0:13:30

Lien
10 jaar samen op de dag dat we trouwen!
Dag medebruidjes! Op de dag dat we trouwen zullen we ook 10 jaar samen zijn. Nu ben ik samen met mijn vriend op zoek naar leuke, creatieve ideetjes waarmee we dit toch duidelijk kunnen maken op ons feest en in de ceremonie. Iemand ideetjes? Dankuwel...
Ideeën Reacties: 4 8-11-2012 21:26:06

Evy
welk liedje??,
dag iedereen, ik heb nog zanglessen gevolgd en zou graag voor men aantstaande op ons feest een liedje zingen, iemand een ideetje, eventueel heb ik al (from this moment), tips zijn welkom, groetjes
Ideeën Reacties: 5 8-11-2012 18:10:44

Hulya
Teveel bruidsmeisjes? En hoe vragen?
Dag bruidjes, ik zit met mijn bruidsmeisjes vast. Ik zou graag mijn nichtjes en neven willen inschakelen als bruidsmeisjes en -jongens, de grootste is 7 jaar en de jongste 3j. Ik vind het keilief met een mandje in hun handen en rozenblaadjes strooie...
Ideeën Reacties: 1 7-11-2012 22:52:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...