Nu Online
Momenteel zijn er 110 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

  29-11-2007 10:43:41
Hey medebruidjes,

Wij trouwen in augustus en beginnen nu uit te kijken naar een huwelijksreis.

Mijn aanstaande heeft altijd gezegd dat we op cruise zouden gaan. Maar hij heeft het nu eens goed bekeken en als we dat zouden willen doen zoals het in ons hoofd zit, wordt het echt een te dure grap.
Nu hebben we dus beslist om de cruise uit te stellen tot later.

Maar dan begint dus opnieuw de zoektocht naar reisbestemmingen.
We zouden er een echte romantische huwelijksreis van willen maken. Liefst zo privé mogelijk.

Heeft er iemand hier ervaring mee? Eventueel goede reisbureau's die dit soort reizen aanbiedt, in de buurt van Genk, Hasselt, ... (Limburg dus)?

Alvast bedankt.
Groetjes,
Ine
16/08/2008

Ine
16-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 821


sandra
22-9-2007
 Meld misbruik29-11-2007 11:01:35

Limburgtravel in maaseik biedt hele goede service!! ik zou me zeker daar eens bevragen. hun e-mail adres is maaseik@limburgtravel.com moest je misschien al info willen vragen via mail...



Griet
2-2-2008
 Meld misbruik29-11-2007 11:06:34

Heb je al 's geprobeerd via internet om via Amerika een cruise te boeken? Het is daar veel goedkoper en dan moet je enkel hier je tickets regelen. Vb. cruise vertrekken van Miami of zo...



LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik29-11-2007 11:39:16

reizen van pegase zijn zeer goed! heel goede service, perfecte hotels.



Patricia

 Meld misbruik29-11-2007 12:54:36

Wij gaan wrs ook via Pegase boeken, echt exclusieve dingen! En ziet er heel verzorgd uit. Voor ons wordt t wrs Mauritius, altijd mn droom geweest en daar krijg je ook leuke kortingen als jonggehuwden en t reisbureau hier zei dat je als je je trouwboekje toont, je wrs nog extra attenties krijgt, omdat ze daar heel erg hun klanten in de watten willen leggen (t kost dan ook wel genoeg).

Patricia
01/08/08



Sofie
16-8-2008
 Meld misbruik29-11-2007 15:31:39

Hey,

wij trouwen ook op 16-08-08 en mijn ventje wou ook eerst een cruise, maar dat was iets te kostelijk.

We hebben uiteindelijk besloten om een weekje naar Madeira te gaan (zou mooi eiland zijn, niet te warm, en niet te toeristisch).

Veel succes,

Sofie
16-08-08



sara

 Meld misbruik29-11-2007 17:50:32

Wij trouwen ook op 16/08/2008 en gaan voor 2 weken de westkust van Amerika afrijden, van San Francisco naar Los Angelos, dan naar San Diego en eindigen in Las Vegas. Niet goedkoop maar in vergelijking met Pegase ed ook nog niet peperduur voor een dergelijke ver-weg bestemming.

Groetjes,

sara



Sarah
10-5-2008
 Meld misbruik30-11-2007 13:27:51

Hei dames,


Een mega-tip : ga voor de traditie en laat je bruidegom je volledig verrassen! Wij hebben gewoon een budget afgesproken en zo een beetje een algemeen idee (lekker relax en privé en zonnig en exotisch) en nu weet hij ook wat doen kwa voorbereiden!

Voor Sofie : Madeira is heel erg mooi. Huur vooral een autootje en trek er is op uit. Madeira heet niet voor niets het bloemeneiland.


Groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums