Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

traktatie na mis

28-11-2007 20:29:49
Hallo, ik ben op zoek om de mensen en kinderen na de mis te trakteren met bijv een drankje of warme wafel. Heeft iemand adressen of ervaringen hiermee? Ik trouw in maart dus een ijsje zal niet passen. Als je tips hebt, steeds welkom.
Groetjes
sophie

sophie
15-3-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 873

lien
16-2-2008
 Meld misbruik28-11-2007 21:34:02

Wij doen dit ook... Ik heb massa's offertes opgevraagd en ben uiteindelijk geland bij www.dehongerkiller.be die qua prijs/geleverde goederen (wij doen pannekoekjes, glühwein en warme choco). Ik zou daar zeker eens informeren.
Succes!
Lien
16.02.2008

Ellen
21-6-2008
 Meld misbruik29-11-2007 8:25:03

Hey Sophie

Wij gaan zelf van die hartvormige wafels bakken en vervolgens mooi verpakken. We voorzien er twee per persoon. Zo heeft iedereen die langs komt iets gekregen.

Groetjes
Ellen
21-06-08

Sylvie

Meld misbruik29-11-2007 8:36:51

@Lien:

Hoeveel betaal je daarvoor als 'k vragen mag?

Groetjes,

Sylvie

evelien

Meld misbruik29-11-2007 12:49:13

hallo,

wij nodigen alle aanwezigen in de kerk uit voor een glaasje champagne. wij doen dit aan een oude burcht die naast de kerk staat. De kindjes krijgen dan een snoepsaté.

lien
16-2-2008
 Meld misbruik29-11-2007 13:08:38

543 euro BTW incl. voor een mooi versierd kraam, transport, personeel, 150 pannekoeken, 80 glühwein en 50 warme choco's... Ik zeg het, we hebben veel offertes opgevraagd en er werd het meest geprofiteerd bij de kilometervergoeding en personeelskosten. In vergelijking met de rest viel dit echt mee en past dit binnen ons budget.
Greetz,
Lien

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik30-11-2007 15:39:55

Hey Sophie,

kan je niet aan vrienden of zo vragen om dit te doen? Wij hadden (half oktober) voor de kindjes lollies en fruitsap voorzien en voor de volwassenen jenever (vanille en chocolade), alles gekocht in de colruyt en aan vrienden gevraagd om achter het 'kraampje' te staan. Een groot succes!!! (toch de jenever, de fruitsap wat minder ;-) ) Ijsjes/Gluhwein is misschien wat moeilijker om zelf te doen, maar het (de prijs bvb) is misschien het overwegen waard?

veel planplezier,
Elke

natascha
28-7-2007
 Meld misbruik7-12-2007 16:33:44

Wij hebben onze jeugdbeweging de opdracht gegeven om met hun jeneverkraam aan de kerk te staan en iedereen van jenever te voorzien!

Iedereen laaiend enthousiast! Was superleuk, zo een vroege aperitief.
De kids hadden al elk een bellenblazer gekregen!

Natascha

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...