Terug naar overzicht
Wij doen dit ook... Ik heb massa's offertes opgevraagd en ben uiteindelijk geland bij www.dehongerkiller.be die qua prijs/geleverde goederen (wij doen pannekoekjes, glühwein en warme choco). Ik zou daar zeker eens informeren.Succes!Lien16.02.2008
Hey SophieWij gaan zelf van die hartvormige wafels bakken en vervolgens mooi verpakken. We voorzien er twee per persoon. Zo heeft iedereen die langs komt iets gekregen.GroetjesEllen21-06-08
@Lien:Hoeveel betaal je daarvoor als 'k vragen mag?Groetjes,Sylvie
hallo,wij nodigen alle aanwezigen in de kerk uit voor een glaasje champagne. wij doen dit aan een oude burcht die naast de kerk staat. De kindjes krijgen dan een snoepsaté.
543 euro BTW incl. voor een mooi versierd kraam, transport, personeel, 150 pannekoeken, 80 glühwein en 50 warme choco's... Ik zeg het, we hebben veel offertes opgevraagd en er werd het meest geprofiteerd bij de kilometervergoeding en personeelskosten. In vergelijking met de rest viel dit echt mee en past dit binnen ons budget.Greetz,Lien
Hey Sophie,kan je niet aan vrienden of zo vragen om dit te doen? Wij hadden (half oktober) voor de kindjes lollies en fruitsap voorzien en voor de volwassenen jenever (vanille en chocolade), alles gekocht in de colruyt en aan vrienden gevraagd om achter het 'kraampje' te staan. Een groot succes!!! (toch de jenever, de fruitsap wat minder ;-) ) Ijsjes/Gluhwein is misschien wat moeilijker om zelf te doen, maar het (de prijs bvb) is misschien het overwegen waard?veel planplezier,Elke
Wij hebben onze jeugdbeweging de opdracht gegeven om met hun jeneverkraam aan de kerk te staan en iedereen van jenever te voorzien!Iedereen laaiend enthousiast! Was superleuk, zo een vroege aperitief.De kids hadden al elk een bellenblazer gekregen!Natascha