Terug naar overzicht
Beste,Wij kunnen uw volgende diensten aanbieden:• Voorbereidingen van A tot Z• Opstellen en bespreken suite opstelling • 5 bijeenkomsten van telkens 2 uur op bedrijf • Bezoek aan Stadhuis• Bezoek aan feestzaal• Opstellen van draaiboek• Opstellen van draaiboek Tafelschikking• Ontwerp en opstellen van Kerkboekje• Drukken van kerkboekjes aan (1 euro stuk)• Ceremoniebegeleiding de volledige dag zelf tot 2de receptie aan feestzaal
sorry hierboven vergeten ons adres door te gevenMedia Carservicewww.mediacarservice
Hey,K heb onze ceremoniemeester gevonden via vrienden en de positieve reacties van hier op het forum. Wij hebben gekozen voor Patrick Schoonbaert uit Brugge en betalen 125 euro voor 4 uur.Groetjes,Sylvie
hoi melissa,mijn nichtje trouwde met ceremoniemeester kris de prince. echt ne toffe! hij vraagt 150 € / halve dag en 200 €/ volle dag. ( vaste prijzen) heb ik ook voor geinformeerd! niet altijd kijken naar de prijs maar goede raad, ook de kwaliteit. ik kan hem je echt aanraden. voor verdere infomatie geef ik je hierbij zijn tel nr. 0476/789928veel succes gewenstshely
Hoi MelissaWij hebben Steven Chys gekozen (http://www.ceremoniechys.be ). Iemand uit Gits bij Roeselare. Een aanrader!Prijzen zie website!GroetjesEvy26/04/08
een beetje vreemd misschien, maar een ceremoniemeester vind je meestal bij een funerarium!