Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

  28-11-2007 15:46:09
Dag allemaal, wij trouwen op 22/08/2008 en hadden graag een paar dagen later op huwelijksreis vertrokken. Wij dachten aan Mexico. Is er iemand rond die periode naar Mexico geweest? Hoe was het weer daar? Is het verstandig om in die periode te gaan? Indien er dan veel regen valt, boeken we liever een reis naar een andere bestemming.

Alvast bedankt voor de info!
Lore

Lore
26-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 718


sandra
22-9-2007
 Meld misbruik28-11-2007 16:10:48

Dag Lore,

wij hebben ons in september naar Mexico begeven. ze zeggen dat het dan 'orkaan- en regenseizoen' is maar daar hebben wij absoluut niks van gemerkt!! het was gewoon stralend weer! Maar het zou nu wel kunnen dat je daar geluk mee moet hebben! wij hadden er alvast van genoten. tevens in de domenicaanse rep. , cuba,... zijn het dan ook regen en orkaanseizoenen, ... je kunt het misschien even vragen aan je reisbureau...



Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik28-11-2007 19:37:55

wij hebben een rondreis in mexico gedaan in de periode juli/aug. Dit is inderdaad het regenseizoen, maar ik moet zeggen dat ik me slechts 1dag regen herinner (en dat was een regenbui, geen hele dag). het was heel warm en zonnig. als er buien vallen, dan is dit meestal ook niet overdag maar pas tegen de avond. ik zou het er niet voor laten, 't is een heel mooie bestemming



Meilan
3-7-2008
 Meld misbruik29-11-2007 10:38:59

Het is dan inderdaad orkaan- en regenseizoen. Persoonlijk vermijd ik die regio dan. Je moest maar eens pech hebben. Al de toeristen die daar toch naartoe gaan, denken ook altijd dat ze er niets van zullen merken voor ze er daadwerkelijk inzitten. En geef nu toe, dat risico neem je toch liever niet op de huwelijksreis...



Kim

 Meld misbruik29-11-2007 12:48:13

Hoi Lore,

Wij trouwen ook op 22/08/08 en hadden ook Mexico in gedachten, maar doordat er dit jaar precies in die periode zware orkanen en veel regen was, zijn we op onze beslissing teruggekomen. Nu gaan we naar Bali, echt een heel speciale bestemming.

Veel succes met de zoektocht naar een huwelijksreis,

Kim


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums