Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mannen in de suite

  27-10-2004 16:43:35
Hallo iedereen,

Graag had ik willen weten wat jullie doen met de mannen in de suite: elk een eigen kostuum naar keuze, elk een eigen kostuum in dezelfde tint of gehuurde kostuums. Als je kostuums huurt betalen jullie die dan zelf of de persoon die het kostuum draagt?
Ik zou het leuk vinden als alle mannen hetzelfde dragen maar de reactie van mijn zus was direct dat zijn en haar vriend dat niet betalen. Denken jullie dat je ook alleen een hemd en een das kan huren.

Groetjes van Tine

Tine
6-5-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 905


Ilse
6-8-2005
 Meld misbruik27-10-2004 19:16:22

Hallo Tine,

Bij ons dragen alle mannen hetzelfde (gehuurd) en ze betalen het zelf. Uiteindelijk ging iedereen toch een nieuw kostuum kopen en eentje huren is goedkoper. Probeer dit eens als argument bij je zus.
In de meeste winkels kan je witte hemden niet huren omdat die verkleuren na verloop van tijd.

Groetjes
Ilse



Evelien
14-8-2004
 Meld misbruik28-10-2004 7:34:17

Persoonlijk vind ik dat als je iemand iets verplicht van te dragen, je dat zelf moet betalen. Trouwens ook niet iedereen koopt een nieuw kostuum. Mijn broers hadden er elk een heel mooi liggen in hun kast en die hebben ze aangedaan. Ze hadden wel een nieuw hemd en stropdas, maar geen nieuw kostuum. Maar neem het maar van mij aan, ze zagen er schitterend uit!
Ik denk dat iedereen daar dus voor zichzelf moet over nadenken, maar misschien is het handig om je eens de omgekeerde situatie voor te stellen. Hoe zou jij reageren in je zus haar plaats?

Groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen!
Evelien



karen
22-7-2005
 Meld misbruik28-10-2004 13:00:49

Ik zat daar ook erg mee in mijn maag. Ik zou graag hebben dat iedereen eenzelfde tint draagt. Blijkbaar vond niemand dat abnormaal en mijn schoonvader zei direct dat hij niet van plan was een kostuum te kopen; dat hij er één zou huren. En de rest van de familie was direct dezelfde mening toegedaan dat het voor hen goedkoper was er een te huren. Niemand verwacht dat we daar iets in betalen. Het hemd kan bij ons niet gehuurd worden dus vragen wij aan iedereen een wit hemd aan te doen. De meeste hebben dat wel liggen en de das zal voor iedereen hetzelfde zijn (ook gehuurd). Mijn collega is vorig jaar getrouwd en daar hebben ze elk een donkerblauw kostuum gekocht en kregen ze van de trouwers hun hemd en das.
Persoonlijk zou ik voor mijn vriend ook liever een kostuum huren dan er één te kopen als wij bij iemand in de suite moeten gaan. Voor iemand die niet veel pakken draagt is dat stukken goedkoper.
Groetjes,
Karen



Sofie

 Meld misbruik3-11-2004 10:34:30

Hallo Tine,

't Hangt er allemaal een beetje vanaf wat je zelf wilt, want het is jouw dag.
Aan de andere kant kan je inderdaad niet verwachten dat je suite veel kosten gaat doen aan een kostuum dat ze achteraf niet meer aandoen. Wij hadden gewoon gevraagd dat de mannen in de suite een donker pak en een das zouden aandoen. (dan heb je nog veel mogelijkheden) Mijn broer had er nog een, mijn vader en schoonvader hebben er een gekocht, en m'n schoonbroers zijn er samen een gaan huren (hetzelfde). Iedereen had andere kleuren dassen enzo aan, maar eerlijk gezegd stoorde me dat niet, 't is me de dag zelf eigenlijk niet eens opgevallen... Iedereen zag er anders uit, maar allemaal mooi, en allemaal in hun eigen stijl. En, de mensen die komen, kijken naar de kleren van de dames in de suite, maar toch vooral naar de bruid hoor :-)

Grtjs
Sofie



erna
10-7-2004
 Meld misbruik5-11-2004 15:04:04

Wij hadden gevraagd om een donker kostuum aan te trekken met een wit hemd, en hebben voor iedereen dezelfde das gekocht.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...