Nu Online
Momenteel zijn er 238 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

een mooie lokatie.

28-11-2007 9:19:51
Ik weet het het wordt hier veel gevraagd,maar kan niets vinden dat mij een duidelijk antwoord geeft.
Zijn er zalen in Antwerpen zelf of Deurne of dergelijke die zo een beetje een sfeer geven zoals het Daemshof?Voor ons is dat nogal ver en wij hebben ook mensen van de familie(zoals de grootouders van ons enzo,...) die bijna allemaal in Deurne wonen dus voor die mensen is dat bijna niet te doen om zo ver te rijden!

Alvast bedankt!
x

Debby
8-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 294

Antonietta
25-8-2007
 Meld misbruik28-11-2007 12:20:00

Hoi Debby,

Wij zijn zelf ook van Antwerpen (Merksem) en we zijn toch in Daemshof getrouwd.

langs de autosnelweg was het +- 25min rijden.... en de zaal is het waard !!

Wat wij ook niet zo slecht vonden was De Groene Jaeger in Brasschaat, Scala in Beveren.

Ik heb horen zeggen dat "La Grange" ook de moeite is, maar ben vergeten waar dat ligt...

Succes en groetjes,
Antonietta
95 dagen gehuwd!

Antonietta
25-8-2007
 Meld misbruik28-11-2007 12:20:13

Hoi Debby,

Wij zijn zelf ook van Antwerpen (Merksem) en we zijn toch in Daemshof getrouwd.

langs de autosnelweg was het +- 25min rijden.... en de zaal is het waard !!

Wat wij ook niet zo slecht vonden was De Groene Jaeger in Brasschaat, Scala in Beveren.

Ik heb horen zeggen dat "La Grange" ook de moeite is, maar ben vergeten waar dat ligt...

Succes en groetjes,
Antonietta
95 dagen gehuwd!

Antonietta
25-8-2007
 Meld misbruik28-11-2007 12:21:32

Trouwens heb je al gehoord in Het Rivierenhof??

Ik heb hier op het Forum gelezen dat dat ook prachtig zou moeten zijn...

Succes!

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik28-11-2007 12:38:01

Hey Antoinetta,

Ik heb er een afspraak op 15 dec in het rivierenhof..

xx

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik28-11-2007 13:00:02

Daemshof is idd geweldig. Lekkerste eten dat ik ooit gegeten heb op een trouwfeest. En dat de mensen er wat verder voor moeten rijden, moeten ze er maar voor over hebben. Bij ons moest iedereen minstens40 min rijden. Wel, er is niemand daarvoor vroeger van het feest vertrokken hoor.

Evelien
30-8-2008
 Meld misbruik28-11-2007 13:06:16

La grange is in Zoersel als ik mij niet vergis.
Willen de bruidjes die al in het Daemshof getrouwd zijn (of er naar een feest geweest zijn) eens laten weten of die DJ ok is? Wij trouwen daar op 30/08/2008. Ik hoor er niets dan positieve dingen van, alleen mijn schoonzus vond de dj niet zo goed...

Groetjes!
Evelien.

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik28-11-2007 13:19:37

Hoi Debby,

La Grange is in Zandhoven. De Sint-Martinushoeve is in Zoersel (schijnt anders ook goed te zijn).

Wij geven ons trouwfeest ook in het Daemshof, op 3 oktober volgend jaar. We hebben nog niet met de dj gesproken, maar als die zich echt houdt aan wat het bruidspaar graag hoort, kan het inderdaad wel eens zijn dat de andere daar niet zo wild van zijn...

Hij zou rekening houden met de muziek waar het bruidspaar in het dagelijkse leven ook naar luistert zodat hij geen Donnamuziek zou draaien als het Klaraluisteraars zouden zijn (om het heel zwart-wit te stellen).

Enfin, wij moeten er ook nog eens een babbeltje mee doen, maar voor mij primeert toch het eten, hoor en dan in het bijzonder hun dessertenbuffet... ;-)

Groetjes
Ines
3/10/2008

Vera
15-3-2008
 Meld misbruik28-11-2007 15:13:59

Hoi,

La grange is in Massenhoven, vlakbij de autostrade, op 10 minuten van Deurne. Wij trouwen daar in maart.

Peggy
2-8-2008
 Meld misbruik28-11-2007 18:00:42

dag debby wij trouwen in dennenhof in brasschaat het is er gezellig en niet duur en ook niet ver hopelijk ben je er iets mee . groetjes peggy

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik29-11-2007 12:03:31

Ik heb een afspraakje bij l'écurie in Aartselaar iemand daar ervaring mee?
x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...