Terug naar overzicht
Hoi Debby,Wij zijn zelf ook van Antwerpen (Merksem) en we zijn toch in Daemshof getrouwd.langs de autosnelweg was het +- 25min rijden.... en de zaal is het waard !!Wat wij ook niet zo slecht vonden was De Groene Jaeger in Brasschaat, Scala in Beveren. Ik heb horen zeggen dat "La Grange" ook de moeite is, maar ben vergeten waar dat ligt...Succes en groetjes,Antonietta95 dagen gehuwd!
Trouwens heb je al gehoord in Het Rivierenhof??Ik heb hier op het Forum gelezen dat dat ook prachtig zou moeten zijn...Succes!
Hey Antoinetta,Ik heb er een afspraak op 15 dec in het rivierenhof..xx
Daemshof is idd geweldig. Lekkerste eten dat ik ooit gegeten heb op een trouwfeest. En dat de mensen er wat verder voor moeten rijden, moeten ze er maar voor over hebben. Bij ons moest iedereen minstens40 min rijden. Wel, er is niemand daarvoor vroeger van het feest vertrokken hoor.
La grange is in Zoersel als ik mij niet vergis.Willen de bruidjes die al in het Daemshof getrouwd zijn (of er naar een feest geweest zijn) eens laten weten of die DJ ok is? Wij trouwen daar op 30/08/2008. Ik hoor er niets dan positieve dingen van, alleen mijn schoonzus vond de dj niet zo goed...Groetjes!Evelien.
Hoi Debby, La Grange is in Zandhoven. De Sint-Martinushoeve is in Zoersel (schijnt anders ook goed te zijn). Wij geven ons trouwfeest ook in het Daemshof, op 3 oktober volgend jaar. We hebben nog niet met de dj gesproken, maar als die zich echt houdt aan wat het bruidspaar graag hoort, kan het inderdaad wel eens zijn dat de andere daar niet zo wild van zijn...Hij zou rekening houden met de muziek waar het bruidspaar in het dagelijkse leven ook naar luistert zodat hij geen Donnamuziek zou draaien als het Klaraluisteraars zouden zijn (om het heel zwart-wit te stellen).Enfin, wij moeten er ook nog eens een babbeltje mee doen, maar voor mij primeert toch het eten, hoor en dan in het bijzonder hun dessertenbuffet... ;-)GroetjesInes3/10/2008
Hoi,La grange is in Massenhoven, vlakbij de autostrade, op 10 minuten van Deurne. Wij trouwen daar in maart.
dag debby wij trouwen in dennenhof in brasschaat het is er gezellig en niet duur en ook niet ver hopelijk ben je er iets mee . groetjes peggy
Ik heb een afspraakje bij l'écurie in Aartselaar iemand daar ervaring mee?x