Terug naar overzicht
Hallo Mariewij trouwen een week later dan jullie... ik denk ook dat we nog alle tijd hebben. :-) Vandaag sprak ik met iemand die eind aug trouwt en zij zei dat ze naar de bruidswinkel had gebeld voor haar kleed maar dat we al laat was... dus ik begin nu al een beetje te stressen. De zaal en de kerk liggen al vastgroetjesAnouk
Hey Marie en Anouk,Ik ben dit jaar op 13/10 getrouwd en ben pas in de paasvakantie voor het eerst naar trouwkleren gaan kijken. Ze zeiden in de winkels wel dat ik 'niet veel langer' had moeten wachten, maar alles is op tijd klaar geraakt, zonder problemen. (Volgens mij zeggen ze dat vooral om er druk achter te zetten zodat je snel beslist en voor hen kiest.) Jullie hebben dus nog tijd genoeg.veel succes,Elke
Wij trouwen op 3 mei, maar zijn al verloofd van 7 februari van dit jaar. Dus bij ons stond er ook nog meer dan 350 dagen op de teller de eerste keer we hier kwamen. Nu zijn dat er nog 157... En het gaat echt voorbij zoals niets! Ik had ook de indruk van nog zeeen van tijd te hebben, maar zo plots komt er nu vanalles dat toch wel moet geregeld worden... Geloof mij, het lijkt nu nog heel lang, maar geniet van die tijd, want het gaat echt wel sneller dan je nu denkt!Veel succes nog,Tania
hallo,wij trouwen ook een weekje later. ik vind het leuk dat ik nog zoveel tijd heb om alles goed te organiseren, veel ideeën te overwegen en veel meningen te vragen. De feestzaal en de kerk liggen al vast, nu zijn we op zoek naar het vervoer. Ook zijn we aan het nadenken over een thema en hoe we dit in alles kunnen verwerken. Ik denk in januari te beginnen zoeken naar een trouwjurk. veel succes