Terug naar overzicht
Hallo,Tot hiertoe heb ik ook alles geregeld. Het ligt gewoon niet in veel mannen hun aard om zo dingen te regelen. (Toch zeker niet in deze van mij). Die zegt dat ik het heel goed doe dus ja. Ik vind dat soms ook wel en beetje raar hoor maar ik hoorde van een koppel dat gelukkig getrouwd is dat dit ook zo was.Geen zorgen dus!Succes met de voorbereidingen!Céline
Tot hiertoe heb ik ook alles opgezocht en vergeleken. de opties bij mijn vent voorgelegd en hij helpte dan kiezen. alhoewel, voor hem was het al gelijk, als we maar trouwden.je ziet maar, het is gewoon niet echt weggelegd voor mannen denk ikgroetjescindy 12-09-08
Dag Amber,Ik herken me volledig hierin! Mijn vriend trekt zich ook niets aan van al die voorbereidingen, dus ik sta er ook helemaal alleen voor wat dat betreft. Al moet ik eerlijk gezegd er wel bij zeggen dat ik dat niet heel erg vind. Je kan dan datgene doen wat je echt wil of mooi vindt hé. Wij hebben voorlopig een optie op 4 zalen tot eind januari. Nu zondag mogen wij al naar 3 van de 4 gaan kijken, 'k ben benieuwd. Bij ons ligt er eigenlijk nog niets definitief vast, alles gewoon onder optie. Dit komt omdat mijn vriend mij eigenlijk nog "officieel" ten huwelijk moet vragen. Wij weten wel al een datum en zo maar ik wacht wel nog op het "officiële" aanzoek. Tot dan mag ik van hem niets definitief vastleggen. Hij heeft wel al een beetje laten uitschijnen dat het rond Nieuwjaar zal zijn. Stiekem hoop ik dat het op ons weekendje zal zijn net voor Kerstmis maar ja, ik zal daar niet te veel op hopen want anders zou ik teleurgesteld zijn.Nog veel succes met de voorbereidingen!Groetjes, Mieke27-06-09
Ik herken het ook volledig! In het begin kon ik écht niet geloven dat ik werkelijk zou trouwen. Ik!! Ik had nooit kunnen geloven dat ik het eindelijk realiteit zou worden. Nu nog, denk ik steeds: dit kan niet, er moet wel iets misgaan...zelfs toen ik de eerste x op het forum kwam had ik zoiets van: ik hoor hier niet thuis, ik ga toch niet écht trouwen...maar ja hoor, ondertussen liggen zaal, kerk en stadhuis vast en het wordt zo echt allemaal! Wat de voorbereidingen betreft: dat doe ik ook vooral hoor. Ik zoek alles op en dan gaan we samen kijken en vergelijken...Ik vind dat prima zo! xxx Marie
Mijn ventje vind het leuk om te helpen voorbereiden, lekker samen, vind dat wel romantisch. Maar niet alle mannen zijn gelijk, hé!
Oei, dan is mijn ventje echt een uitzondering...Dieje is meer begaan met onzen trouw dan ik! Allez, 't is te zeggen: hij is meer bezig met het afspraken maken en de dingen die hij absoluut wil hebben.Bij ons is er geen 'bridezilla', maar een 'groomzilla'!!! ;-)GroetjesInes3/10/2008
Moet zeggen dat ik als bruidegom toch ook een heel deel geregeld heb... Maar vooral veel samen... Is gewoon een kei leuke ervaring op zich... Alles plannen...