Nu Online
Momenteel zijn er 113 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@naomi

27-11-2007 17:39:14
heb net gelezen dat je je huwelijkreis ging vastleggen...
is het de royal pita maha geworden??? ben benieuwd!!

sarah
17-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 222

Naomi
12-12-2008
 Meld misbruik28-11-2007 10:06:07

Hoi Sarah! :D
Ja het zou de Royal Pita Maha zijn, heber gisteren voor gebeld maar eigenlijk kunnne ze nu voor die periode enkel nog maar n optie nemen op de vlucht! Ik en mijn vriend dus hopen dat de Royal er nog steeds bijzit!
xxx

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik28-11-2007 15:14:15

wij hebben anders al een hele tijd geleden geboekt.. heeft het reisbureau zo voor ons geregeld
groetjes

Naomi
12-12-2008
 Meld misbruik28-11-2007 15:28:59

Met welke touroperator? Misschien kunne wij het via hen ook al vastleggen? Wij zouden het nu doen met Sunworld...

xxx

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik28-11-2007 15:48:32

zonder touroperator. Blijkbaar had het reisbureau contacten in bali.
Vlucht met qathay pacific.
Misschien dat je enkel vlucht kan boeken via uw bazin en de rest met het hotel zelf kan regelen.
Of kan je dat niet maken tov uw bazin?
Ik heb trouwens ook in de samaya geboekt. Denk dat dat hotel ook wel super is! Staat in pegase.
We moeten zeker laten weten wanneer we aankomen, voor een soepele check-in. Maar nu heb ik ergens op internet al gelezen dat ze dan een pad van kaarsjes naar je kamer maken, en iets romantisch organiseren.
Dat vind ik dus zo super aan bali...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...