Terug naar overzicht
Hoi Sarah! :DJa het zou de Royal Pita Maha zijn, heber gisteren voor gebeld maar eigenlijk kunnne ze nu voor die periode enkel nog maar n optie nemen op de vlucht! Ik en mijn vriend dus hopen dat de Royal er nog steeds bijzit!xxx
wij hebben anders al een hele tijd geleden geboekt.. heeft het reisbureau zo voor ons geregeldgroetjes
Met welke touroperator? Misschien kunne wij het via hen ook al vastleggen? Wij zouden het nu doen met Sunworld...xxx
zonder touroperator. Blijkbaar had het reisbureau contacten in bali. Vlucht met qathay pacific.Misschien dat je enkel vlucht kan boeken via uw bazin en de rest met het hotel zelf kan regelen. Of kan je dat niet maken tov uw bazin?Ik heb trouwens ook in de samaya geboekt. Denk dat dat hotel ook wel super is! Staat in pegase. We moeten zeker laten weten wanneer we aankomen, voor een soepele check-in. Maar nu heb ik ergens op internet al gelezen dat ze dan een pad van kaarsjes naar je kamer maken, en iets romantisch organiseren.Dat vind ik dus zo super aan bali...