Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rosa Clara

27-11-2007 17:06:59
Hallo,

Zijn er nog meisjes die gekozen hebben voor een kleed van rosa Clara? Waar hebben jullie het gekocht?

Groetjes,

Veerle

veerle
2-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 411

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik27-11-2007 20:19:51

Gekocht heb ik het niet, maar wel gepast: bij La Sposa in Roeselare. Alhoewel gepast, "voor me gehouden" is een betere term , het was nl. een kleine 36...
Heel mooi, maar puur persoonlijk vond ik het wel veel geld om 1 dag te dragen.

Elke
28-6-2008
 Meld misbruik28-11-2007 13:19:40

hallo,
ik heb een afspraak gemaakt bij Allure Couture in Voorburg(nl.), om een rosa clara kleedje te gaan passen. Daar hebben ze de meeste kleedjes.
Je kan ze in Belgie ook vinden bij La Sposa (Roeselare), JPC (antwerpen)en Issa Moda (Hasselt)

Groetjes,
Elke

sophie
15-3-2008
 Meld misbruik28-11-2007 20:27:09

Hey, ik heb mijn kleed gekocht bij la sposa in roeselare. zeer vriendelijke mensen. Kijk er al naar uit om het nog eens te passen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...