Nu Online
Momenteel zijn er 60 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@Melissa ivm veranderen getuige

  27-11-2007 12:45:10
Ik las toevallig je berichtje van een tijdje geleden waarin je je afvroeg of je zou veranderen van getuige omdat je van de jouwe niks meer hoort. Nu meen ik te weten wie jouw oorspronkelijke getuige was (ik lees de berichtjes hier al een tijdje mee) en nu moet dat ook lukken dat ik die persoon ken. Bij deze zou ik dus gewoon willen zeggen dat ik niet apprecieer dat je op het internet berichten plaatst waarin je zegt van die persoon niks meer te horen terwijl we allebei wel beter weten dat het haar fout niet is dat jullie momenteel geen contact meer hebben. Ik weet van haar persoonlijk dat er dingen zijn gebeurd die zij niet kon aanvaarden en volgens mij zal dat bericht van jou ook niet geholpen hebben.

Groeten,

Faith
Nog 230 dagen te gaan

Faith
14-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 19 | Gelezen: 856


Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik27-11-2007 16:17:08

En is dit hier nu een plaats om zo'n bericht te plaatsen?



Faith
14-7-2009
 Meld misbruik27-11-2007 16:59:03

Misschien niet maar die 2 of 3 berichten die Melissa heeft geplaatst over haar oorspronkelijke getuige waren ook misplaatst. Over iemand liegen en die persoon proberen zwartmaken (en dan nog op het internet!) terwijl die op dat ogenblik niet in staat is zichzelf te verdedigen vind ik ook niet kunnen. Aangezien niemand daar toen iets op gezegd heeft moet er op mijn bericht nu ook geen commentaar gegeven worden.



heidi
7-6-2008
 Meld misbruik27-11-2007 17:22:45

Dag faith,
het kan best zijn dat melissa die berichten niet moest plaatsen, maar was waarschijnlijk zo wanhopig en wilde enkel de reactie van buitenstaanders weten. daar is in mijn ogen niks mis mee. maar door jou bericht nu, stel je melissa zelf in een slecht daglicht, want nu denkt iedereen dat ze een leugenaar is. jij vraagt zeker zelf nooit anderen om raad en weet het mss zelfs altijd wel beter dan de rest?




sarah
17-5-2008
 Meld misbruik27-11-2007 17:30:51

mij kwam het toch ook over dat melissa er oprecht verdrietig om was...
eigenlijk echt een treurige situatie! Je kiest toch een getuige waar je een nauwe band mee hebt, dat het dan vlak voor het huwelijk zo moet mislopen, dat is erg jammer!!!
Melissa heeft er waarschijnlijk ook geen moment bij stil gestaan dat er nog een bekende op dit forum zat.
Waar er 2 vechten hebben er 2 schuld...




Patricia
17-2-2007
 Meld misbruik27-11-2007 19:58:35

Dit vind ik nu zo ontzettend jammer. Bij mij komt het absoluut niet over dat Melissa wil roddelen en leugens wil rond strooien. Ik denk ook niet dat ze ergens de naam en achternaam van die getuige heeft vermeld.
Dit is toch een site waar je alles i.v.m. je huwelijk kwijt kunt. Moet zij het dan voor zich houden en ermee blijven rondlopen omdat er misschien toevallig iemand bekend ook op deze site komt. Wie zijn schuld het is dat die 2 personen niet meer samen optrekken zijn onze zaken ook niet. Ieder zij kant van het verhaal. Sorry, Faith, maar deze aanval vind ik absoluut niet gepast.



Faith
14-7-2009
 Meld misbruik27-11-2007 20:17:35

Aangezien jullie je mening geven is het misschien ook maar eerlijk dat jullie beide kanten van het verhaal kennen want nu wordt er gezegd dat ze oprecht verdrietig was en blablabla, maar hebben jullie enig idee wat het voor die andere persoon is om zulke dingen via het internet te weten te komen? Zij weet pas sinds vandaag dat haar zogezegde vriendin op internet heeft beslist dat ze geen getuige meer is en had ik haar niet gebeld om het haar te vertellen dat wist ze gewoon nog steeds van niks.

Ten eerste het gebeurd niet vlak voor het huwelijk want ze trouwt pas in augustus.

Ten tweede, ik schilder haar hier inderdaad af als een leugenaar want zij liet doorschemeren dat haar oorspronkelijke getuige haar liet stikken, hetgeen absoluut niet waar is.

Ten derde, ze wist inderdaad niet dat ik die andere persoon ook ken, maar die andere persoon zit zelf op dit forum!!!

Ten vierde, ik ben zelf van de situatie op de hoogte omdat die andere persoon mij ook om raad heeft gevraagd (en het dus niet int breed heeft uitgesmeerd op internet) en haar bezorgdheid was 2 maanden geleden dat ze moest getuige zijn van een huwelijk waarvan ze de persoon in kwestie niet meer zag!!! Dat Melissa dus nu niet komt vertellen dat het omgekeerd zit want die andere persoon zit er al 2 maanden mee (en daar zijn nog mensen van op de hoogte)

Ten vijfde, Melissa beweert dat die andere persoon haar verloofde niet kan uitstaan, of het waar is of niet daar spreek ik me niet over uit, maar misschien heeft die andere persoon daar wel een heel goede reden voor (1 die bewijst dat ze wel degelijk een goede vriendin is maar tegelijk een slechte getuige) dat had Melissa haar zelf kunnen vragen in plaats van het aan haar zus te vragen of conclusies op internet te zetten.

Kortom, mijn punt is gewoon dat Melissa het recht niet had om die berichten op dit forum te zetten wetende dat het niet waar is en dat die andere persoon hier ook zit. Dat ze gewoon volwassen wordt en haar vragen aan de persoon in kwestie stelt in plaats van er k weet niet hoeveel (vreemde) mensen bij te betrekken en dat de persoon in kwestie uiteindelijk van niks weet!



Faith
14-7-2009
 Meld misbruik27-11-2007 20:21:17

Patricia,

Je vind mijn bericht niet gepast maar je bewijst wel mijn punt:

- wiens schuld het is zijn jullie zaken niet (waarom het dan op deze site zetten)

- ieder zijn kant van het verhaal (maar daar heeft mijn vriendin de kans niet toe gekregen he)



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik28-11-2007 8:08:59

als melissa weet dat haar getuige ook op deze site zit, dan heeft ze het misschien wel bewust gedaan...
kunnen ze het niet gewoon samen oplossen??
we mogen onze mening niet geven, maar je zit hier wel op een forum.
Als je liever geen meningen wil en het niet wil uitvechten op het internet, dan had je beter je gsm genomen.
Ik wil het nu niet opnemen voor melissa, idd omdat wij niet weten wat er is fout gelopen. Maar ze zit hier op het forum om de mooiste dag van haar leven voor te bereiden en ze heeft er vast veel plezier in. Laat haar toch gewoon doen! Als ze het graag uitvechten, dan moeten ze maar onderling afspreken. Is het voorgoed gebroken, tja, dan is het maar zo.
Maar het is toch niet nodig dat melissa dat haar hele verlovingsperiode moet meesleuren en straks ook niet meer op dit forum durft komen??
Wat wil je nu bereiken? melissa de waarheid zeggen? oke die heeft ze gehoord!



Angela
21-6-2008
 Meld misbruik28-11-2007 9:14:53

Is dit een huwelijkssite of is dit een site waar mensen al dan niet hun gelijk willen krijgen?

Een vraagje Faith... heb jij huwelijksplannen??? Zoja, bericht daar dan over. Ik denk dat die 'vreemde' mensen waar u het over heeft (die dan uiteindelijk geen zaken hebben over eender welke leugen) dan beter en gewilliger informatie kunnen geven.

Een toekomstige bruid dat voort gaat doen met belangrijke zaken! Een huwelijk plannen!





Faith
14-7-2009
 Meld misbruik28-11-2007 10:02:53

Ik wil gewoon nog even zeggen dat ik dit echt zielig vind. Het enige wat ik hiermee wil doen is het opnemen voor een goede vriendin die hier onterecht wordt zwartgemaakt. Maar ja aangezien Melissa de eerste was die hier kwam janken is zij degene die nu het medelijden en de steun krijgt. Wat moet mijn vriendin doen om ook een beetje begrip en respect te krijgen? Hier ook eens komen janken?

Sarah: ze zouden dit inderdaad gewoon onderling hebben moeten uitpraten maar dat is nu juist mijn punt. Melissa heeft hierover nooit iets tegen mijn vriendin gezegd ze heeft het gewoon op internet gezet. Zoals ik al vertelde, had ik haar gisteren niet gebeld dan wist ze nog van niks! Je vraagt of het mijn bedoeling is om ervoor te zorgen dat Melissa niet meer op deze site komt, maar denk je dat mijn vriendin nu nog veel zin heeft om hier gezellig te komen meebabbelen?

Aan degenen die zich ergeren aan mijn bericht: in het onderwerp staat duidelijk @ Melissa...



Ines
3-10-2008
 Meld misbruik28-11-2007 11:14:09

Ik vind het zeer bewonderenswaardig dat je het wil opnemen voor je vriendin, Faith. Zo hoort het ook.

En je hebt gelijk om te zeggen dat we niet kunnen oordelen als we niet beide kanten hebben gehoord.

Maar de bedoeling van dit forum was niet - dacht ik toch - om 'rechtertje' te spelen en bij mijn weten heeft ook niemand dat gedaan. Het enige wat bezoekers aan dit forum hebben bijgedragen, is hun eigen mening die gebaseerd is op de info die ze krijgen.

Het is dus niet fair om al degenen die toen op het bericht van Melissa te hebben geantwoord te gaan veroordelen. Straks durft niemand nog zijn mening te geven op dit forum!

Als jij dan toch beide personen kent, kan jij misschien go-between spelen zodat ze allebei - ongeacht wat er in het verleden allemaal is gebeurd of gezegd - van een zorgeloos huwelijk kunnen genieten.

Zoals je ziet: dit bericht houdt geen oordeel in, alleen een mening van een bride-to-be.

Groetjes
Ines
3/10/2008



Naomi
12-12-2008
 Meld misbruik28-11-2007 12:30:07

Ik denk dat Melissa dit zelf wel kan uitpraten met die vriendin en daarvoor geen tussenpersoon nodig heeft??



Faith
14-7-2009
 Meld misbruik28-11-2007 13:02:03

Naomi: sorry maar gezien al mijn voorgaande berichten zou ondertussen moeten duidelijk zijn dat dat niet het geval blijkt te zijn. Vandaar ook mijn oorspronkelijk bericht.



Faith
14-7-2009
 Meld misbruik28-11-2007 13:02:11

Naomi: sorry maar gezien al mijn voorgaande berichten zou ondertussen moeten duidelijk zijn dat dat niet het geval blijkt te zijn. Vandaar ook mijn oorspronkelijk bericht.



Melissa

 Meld misbruik28-11-2007 13:39:57

Ik ben dus niet "de melissa" waar jullie het over hebben... om toch maar duidelijk te zijn (heb btw ook mijn getuige moeten veranderen maar dit om praktische problemen... ze heeft examen op mijn trouwdag). Melissa had inderdaad niet moeten zegge... "mijn getuige laat niets meer van zich horen"...etc... Wanneer ze weet dat deze persoon zich op dit forum bevind en wanneer ze daar zelf blijkbaar ook schuld aan heeft. Ze liet toch wel wat uitschijnen dat het volledig door de getuige zelf kwam dat ze moest veranderen. Ook kan ze het dan beter eerst aan de getuige zelf laten weten dat ze iemand anders gaat nemen.. om misverstanden te voorkomen hé. Op dat vlak heb je gelijk Faith maar de manier waarop je toch wel arrogant reageert op de reacties die je krijgt van de andere bruidjes in spe vind ik eerlijk gezegt ook niet kunnen. Indien je bericht enkel en alleen @Melissa is gericht... stuur dan een e-mail, bel haar of stuur een smsje. Melissa heeft hier inderdaad ook berichten gepost maar reageerde tenminste niet zo bot. Van mijn part mag je ook beginnen janken zoals je zegt, maar liever toch niet hier. Tenzij het over je eigen huwelijk gaat.

Melissa
12-01-2008



sandra
22-9-2007
 Meld misbruik28-11-2007 14:54:58

Amai Faith,
ik denk dat je botte reacties op de andere bruidjes wel genoeg zeggen en dat je een dikke fout hebt gemaakt om zo een berichtje te plaatsen hier! dat je het @ melissa hebt gericht dat is de reinste onzin want dan zou je gewoon een mail of een sms aan haar gestuurd hebben! jouw bedoeling was heel duidelijk enkel en alleen om Melissa zwart te maken! Want als jij hier niet haar berichtje had herhaalt en de reden hier zou beginnen vertellen, dan had niemand ernaar geraden of nog maar aan gedacht waarom dat melissa een andere getuige zou willen! als melissa echt haar getuige zou willen 'raken of kwetsen' dan had ze de naam en achternaam wel vermeld, en gezegd WAAROM ze deze andere getuige precies wil en WAT er precies is gebeurd... ik heb nochtans nergens een naam gezien! En er zijn bovendien 100-en melissa's, 100-en anns en 100-en sandra's; dus er zou geen mens zijn die weet of wist over welke melissa het hier ging!
dit hoort een vrolijke site te zijn met berichten en raad over de mooiste dag van ons leven, en zulke berichten van jouw kunnen we allemaal missen!!



Faith
14-7-2009
 Meld misbruik28-11-2007 15:34:42

Het doel van dit bericht was om te voorkomen dat iedereen een verkeerd beeld krijgt van een goede vriendin van mij. En het is ook helemaal niet mijn bedoeling om bot te doen of arrogant en dit bericht is zeker geen wraakactie of zo. Ik heb nu eenmaal geen contactgegevens van Melissa dus ik kan haar moeilijk persoonlijk bellen of mailen. Dit bericht is niet meer dan wat het is: een rechtzetting. Het enige waar het hier voor mij om draait is vriendschap. Ik heb dus zeker geen fout gemaakt.



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik28-11-2007 16:08:23

volgens mij heb je de ruzie tussen melissa en jouw vriendin alleen maar 10x erger gemaakt dan wat het al was.
en je mist duidelijk je doel, want van melissa zelf is er nu geen spoor en je hebt nog geen tekst en uitleg.



Patricia

 Meld misbruik28-11-2007 16:59:26

Goh amai, wat een commotie over een toch wel zeer spijtige situatie.
Ik ben een andere Patricia dan die die hier reeds reageerde en wil toch even het volgende kwijt.

Ik heb ook maanden geleden een aanvaring gehad met vrienden en dat in eerste instantie proberen op te lossen met de persoon zelf. Dit is echter niet makkelijk! En in mijn geval is er dan ook geen oplossing gekomen die voor alle partijen positief was.

Had ik toen hier reeds dingen verteld en gevraagd, dan had ik ook misschien zonder namen te noemen, raad gevraagd aan de medebruidjes. Alleen met de bedoeling eens een andere kijk op heel de situatie te krijgen.
Want het is toch altijd zo dat er twee kanten aan een verhaal zijn en dat elke kant dan nog gezien wordt door de ogen van die partij en dus NIET onpartijdig of onbevooroordeeld is.
Dit betekent dat persoon A kan denken dat het zo gelopen is en dat persoon B dat helemaal anders aanvoelt of ervaren heeft.

Hoe raar loopt het soms niet dat mensen uit elkaar groeien of minder contact hebben door soms heel domme toestanden, waar niet altijd iemand vat op heeft.

Ik vind het ook heel mooi dat je je vriendin wil verdedigen, maar de manier waarop is jammer. Had dan zuiver op het bericht van Melissa rechtstreeks gereageerd dat je het idee had dat de situatie toch anders was en dat ze de andere vriendin het toch wel leuk zou vinden om dit persoonlijk te horen en eventueel uit te praten, maar goed.

Je vertelt wel het volgende:
"Ten derde, ze wist inderdaad niet dat ik die andere persoon ook ken, maar die andere persoon zit zelf op dit forum!!! "
Mag ik hieruit begrijpen dat je vriendin hier ook op het forum zit?
Dan had ze op het bericht van Melissa toch zelf kunnen reageren, of zelf naar haar bellen of mailen, indien ze dit niet via het forum wilde?

En als Melissa geen namen genoemd heeft, vind ik toch wel dat dat aantoont dat ze niet de intentie had iemand zwart te maken, maar enkel haar gevoel even kwijt wilde (want soms is afschrijven of iets vertellen heel goed voor het verwerkingsproces). als jij niet had gereageerd, zou niemand iets geweten hebben en al zeker niet over wie het ging (wat nu ook nog niet het geval is, indien iemand hier niet jullie beiden kent).

Enfin ik wil eigenlijk alleen maar zeggen dat het soms niet zo zwartwit is en dat het soms helemaal niet makkelijk is om een situatie recht te zetten zodat het voor iedereen goed is.
Mensen maken nu eenmaal fouten.

Patricia


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...