Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ivm vrijgezellenfeest

27-11-2007 10:47:54
hey meiden

misschien een domme vraag maar ga ze toch stellen wie organiseert het vrijgezellenfeestje en wie betaald da?
Hoelang voor de trouw moet da gedaan worden?

dank u

groetjes

melissa

melissa
16-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 584

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik27-11-2007 10:52:12

Hey,

Mijn vriendinnen hebben mijn vrijgezellendag georganiseerd en betaald.

Groetjes,
Kirsten
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik27-11-2007 10:52:53

Oh ja, en die vond ongeveer een maand voor de trouw plaats...

Naomi
12-12-2008
 Meld misbruik27-11-2007 10:54:22

hoi melissa
Normaal organiseren de getuigen/vrienden dit dacht ik en betalen zij dit ook. ben eens nieuwsgierig naar de onze ;)

groetjes

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik27-11-2007 11:46:00

inderdaad... een vrijgezellendag wordt georganiseerd door je vriendinnen of door je getuigen, en normaal gezien draait de uitgenodigde groep op voor de kosten... maar het zou natuurlijk wel kunnen dat jij deze terug moet verdienen aan de hand van opdrachtjes'

tinne
29-6-2008
 Meld misbruik27-11-2007 15:19:51

bij ons zijn het de vrienden die dit organiseren. Zij leggen een pot uit om te gaan eten, t-shirts te laten drukken en om iets te kopen of huren wat ik aan moet doen. Daarna moe ik dingen verkopen om zo aan geld te geraken voor de rest van de avond. groetjes

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik27-11-2007 16:19:32

Bij ons doen onze getuigen dat één week voor ons huwelijk. Maar dat kan wanneer jij dat wil natuurlijk. Als een maand voor het huwelijk je beter past, dan kan dat natuurlijk.

Ik organiseer het feestje van een vriendin omdat haar getuige een oudere vrouw is. Het hoeven dus niet persé je getuigen te zijn.

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik27-11-2007 17:29:08

Hey Melissa,

normaalgezien wordt de vrijgezellen door je vriendinnen (zussen inclusief) georganiseerd. Aangezien ik nog contact heb met vriendinnen van het middelbaar, cm-kamp, unief, werk etc heb ik wel aan mijn zus een lijst gegeven met namen + emailadressen en telefoonnummers.

Ik heb zelf niets betaald en ook niets moeten 'terug verdienen'. Ik had wel voorgesteld om eventueel iets 'bij te dragen' omdat ik echt niets wou verkopen of zo, maar dat mocht ik niet ... Mijn ouders hebben wel aan mijn zus geld gegeven om het avondeten (we waren al van 's middags weg) te betalen, maar daar wist niemand iets van.

Bij ons was het een week voor de trouw, maar zoek gewoon een datum dat voor de meeste van je vriendinnen past. (Ik had een lijstje met zaterdagen doorgegeven die voor mij nog gingen en die ik dan ook vrij ging houden.)

veel plezier!!
Elke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...