Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksplechtigheid op feestlocatie

27-11-2007 9:06:09
Hallo,
Wij willen graag onze kerkelijke huwelijksplechtigheid laten plaatsvinden op de locatie waar het feest doorgaat en niet in de kerk. Heeft iemand hier ervaring mee? Waarop moet je letten? Hoe is het verloop (gemeente, naar locatie, kerkelijk huwelijk, receptie, diner?)?
Bedankt!
Groetjes,
Marjolein en Nicky

Marjolein
27-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 339

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik27-11-2007 9:29:34

Hallo Marjolein,

Wij laten onze plechtigheid ook plaatsvinden bij de feestzaal. Wij trouwen wel niet voor de kerk maar met de uvv.
Als je een echt huwelijk wilt, zal je denk ik nog altijd naar een kerk of kapelletje moeten. Bij mijn weten is een huwelijk bij de feestzaal mogelijk als je kiest voor Rent a Priest, de Goede herder, het Moment en uvv.

Bij ons is het zo dat we eerst trouwen voor de wet, daarna met de suite gaan eten, vervolgens naar de feestzaal waar alle genodigden verwacht worden ( een 80 à 90 personen) voor de viering. Aansluitend is er voor iedereen de receptie en het avondfeest. Op de uitnodiging zal er ook enkel het aanvangsuur van de dienst vermeld worden.

Vooral belangrijk is dat je goed overlegd met de feestzaal of het mogelijk is (zowel bij goed als slecht weer), hoe het met de geluidsinstallatie zit en of ze eventueel een extra bijdrage vragen voor het klaarzetten van stoelen en dergelijke.

Johan

Meld misbruik27-11-2007 14:44:30

Dag Marjolein en Nicky,
wij doen inderdaad vieren op de locatie die jullie verkiezen: met inbreng van jullie naar de viering toe.
goedeherder.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...