Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Februaribruidjes - uitnodigingen

26-11-2007 22:26:10
Hoi allemaal,

Zijn er nog koppeltjes die in februari trouwen? Wanneer versturen jullie de uitnodigingen met de Feestdagen in aantocht... Normaal is dit toch pas zes weken op voorhand he?

Groetjes,
Valérie
02-02-20008

Valérie
2-2-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 262

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik27-11-2007 8:13:13

Hoi Valérie,

Dat klopt: 6 à 8 weken op voorhand. Maar denk eraan: in jouw geval gaan die tussen de kerstkaartjes vallen.

Ik zou ze zo snel mogelijk sturen, dat ze de grote kerstdrukte voor zijn. Maar da's maar mijn mening natuurlijk...

Have fun op jouw trouwdag (da's bovendien mijn verjaardag!)

Groetjes
Ines
3/10/2008

lien
16-2-2008
 Meld misbruik27-11-2007 9:33:04

Wij trouwen 16.02 en gaan ook voor de kerstkaartjes'rush' de uitnodigingen proberen de deur uit te krijgen... ik vrees anders dat er hier en daar wel enkele zouden verloren kunnen gaan... We gaan ze dus proberen versturen voor 15.12.
Lien
16.02.2008

Griet
2-2-2008
 Meld misbruik27-11-2007 9:42:03

Wij trouwen op 2-02 en gaan zaterdag naar de drukker. Zal een week of 2 duren maar we krijgen de enveloppen normaalgezien al mee. Vanaf dat ze klaar zijn gaan ze de deur uit. Kerst of niet.
Groetjes, Griet

Jildou

Meld misbruik27-11-2007 10:46:43

Wij trouwen op 1 februari en versturen de kaarten inderdaad voor de kerstkaarten er weer zijn. Dat zal rond 5 december zijn.

Valérie
2-2-2008
 Meld misbruik27-11-2007 12:23:22

Hoi allemaal,

Alvast al bedankt voor jullie reacties. Het zit dus zo dat wij onze uitnodigingen 1 november hadden besteld bij de drukker, op die manier zouden we ze eind november hebben (enveloppen hebben we al op voorhand gehad). Nu kregen we het bericht dat wegens drukke agenda onze uitnodigingen pas volgende week in druk gaan en pas maandag 10/12 zullen geleverd worden.De 3 verschillende soorten (kennisgeving-receptie-avondfeest)in de verschillende enveloppen (in totaal 220 uitnodigingen)steken kost ook nog wat tijd, dus wanneer onze uitnodigingen de deur uit gaan is het 15/12... Veel te laat volgens mij want dan beginnen de mensen de kerstkaarten te sturen.

Wel ben ik blij dat Griet het ook zo doet (zelfde dag/zelfde postdatum) dus hopelijk lukt het wel...

Groetjes,
Valérie

dina
16-2-2008
 Meld misbruik27-11-2007 16:45:23

hoi, wij trouwen ook op 16/02 en onze kaartjes zijn ongeveer al bij alle mensen, het is wel zo dat we er bijna geen hebben moeten opsturen, we hebben ze bijna allemaal aan huis gebracht. ik denk dat het het beste is om ze voor de kerstdrukte bij iedereen te hebben.
gr dien

Myriam
16-2-2008
 Meld misbruik27-11-2007 18:18:00

Hoi, wij trouwen ook 16/02 en als het eindelijk wilt lukken, dan krijgen we eind van de week ozne uitnodigingen. Bedoeling was ook om ze vóùor de kerstdrukte buiten te hebben! Veel succes verder!
Myriam

Sabine
5-4-2008
 Meld misbruik9-12-2007 18:29:01

Hoi Valerie,

Wij trouwen op 5 april, maar beginnen met de kerstperiode al uitnodigingen uit te delen. Je ziet dan heel veel vrienden en familie, ideaal om veel postzegels uit te sparen. Degenen die we niet zagen, krijgen eind januari hun uitnodiging in de bus.

Waarom zo 'vroeg'?
Denk eraan dat er altijd mensen zijn die een drukke agenda hebben, veel afspraken in het weekend, werken (bv sociale sector) in het weekend,....
Zo ben je op tijd en voorkom je dat er een aantal mensen niet kunnen komen omdat ze al 'bezet' zijn.

Groetjes Sabine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...