Terug naar overzicht
Hallo San,Ik herken je verhaal... Ik trouw in mei en laat mijn haar ook groeien, vol ongeduld... Niets ergers dan een tussenkapsel...Bij mijn kapper (Kreatos) hebben ze zowel clips als extensions en ik twijfel ook. Sommigen raden extensions af met de huwelijksreis erna...Ik weet het echt nog niet.GroetjesSofie
hallo San, Ik trouw in augustus en heb zelf al meer dan een jaar clip in extensions. Heb deze gewoon via de kapper aangekocht en ben er heel tevreden over. Je doet de clips in en uit wanneer je zelf wil en is ook makkelijk in te brengen. Clip ins heb je voor altijd en vallen goed mee bij prijs. En je haren worden er niet door beschadigd wat bij vaste extensions wel het geval is. Een echte aanrader dus!En op mijn trouwdag zullen mijn clips er ook bij zijn :)
hey ik ben nu al getrouwd maar ik heb al altijd extentions in mijn haar nu al 2jaar om de 2 maanden laat ik ze eruit halen en opnieuw insteken ik heb dat nog niet beklaagd ik kan doen wat ik ermee wil doen zoals ik met mijn eigen haar zou doen.grtjs
Ik zit met hetzelfde probleem blijkbaar. Mijn haar wil precies niet meer groeien en het is echt nog niet lang. Ik hoop dat mijn kapper extensions gebruikt of kan gebruiken.. Want vrees dat mijn coiffure anders op niks zal trekken..Zeg, Sandra, welke vitaminen neem jij als ik vragen mag?GroetjesLieselot
Hallo,kunnen jullie mij eventueel een prijs vertellen van die clips extensions.Dat zou ik mss ook overwegen om te doen.M.v.g. Inge 01.08.08
Hier ook eentje die haar haar wil laten groeien. Ik heb 3 maanden Silicea Forte genomen van Biover. Nu neem ik een multivitamine met 12 vitamines en 10 mineralen. Ik heb al veel gehoord van Omnivit haar, maar blijkbaar verdik je daar van doordat er suikers inzitten en dat is niet wat wij willen é!Mijn haar groeit vlugger dan anders, maar het kan niet vlug genoeg groeien ;-)GroetjesKelly
Naar't schijnt is biergist ook een aanrader om je haar sneller te doen groeien (ook goed voor sterke nagels), dit is te verkrijgen in Kruidvat.In Kreatos kost zo'n clip-in met behoorlijk lang haar zo'n 100 euro.GroetjesSofie
@LieselotIk heb een potje besteld bij Svensson Stimul'Hair. Er zitten 63 tabletjes in voor 12 euro. Op de bijsluiter staat het volgende : Levenskrachtiger en LANGER haar door een gezonde groei. Ik moet 3x per dag een tabletje nemen bij of voor de maaltijd met een weinig water.Groetjes,Sandra
Meiden, ik was ook van het idee dat ik mn haar een stuk langer wou laten groeien, omdat ik ook nog twijfel om het volledig of half te laten opsteken.Maar mn kapster zei nu, dat halflang haar het beste is van lengte om op te steken, want dat lang haar meestal teveel is en dat het dan te zwaar wordt en er te weinig mogelijkheden zijn om het op te steken.Hangt natuurlijk af van wat jullie precies willen, maar vraag het toch best even aan je kapper voordat je grote kosten doet.GroetjesPatricia01/08/2008
Hey,Mijn haar is momnenteel ook halflang en ik zou op mijn huwelijk in mij graag een "haar-waterval" hebben. Mijn kapper heeft me aangeraden om zo'n knijper met een vollediga staart te nemen. Ik denk ook dat ik dit ga doen. Dit kost minder iets van een 50 euro (vals haar - je hebt er ook met echt haar).Groetjes,Laurie