Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwfeest augustus, bedankingskaart kerst?

  26-11-2007 17:27:07
Hey bruidjes,

Wij hebben op ons trouwfeest van 25 augustus een bedankingkje meegegeven aan de gasten. Nu wilde ik heel graag nog een bedankingskaartje opsturen naar iedereen, maar tot nog toe is het er helaas niet van gekomen. Zou het een ideetje zijn om aan iedereen een foto te sturen voor de feestdagen, waarbij we hen tegelijkertijd bedanken voor hun komst en cadeautje? Hoe zouden jullie dit aanpakken?

Groetjes
lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

lien
23-2-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 927


heidi
7-6-2008
 Meld misbruik26-11-2007 18:06:08

hallo,
jullie kunnen misschien kerstkaartjes maken met jullie foto erop.

groetjes



Evi
8-8-2008
 Meld misbruik26-11-2007 21:19:03

Hallo,

Ik vind het een heel leuk idee.
Ze zullen het ook fijn vinden zoals Heidi zegt dat je er een kerstkaart van maakt, maar dat was al de bedoeling zeker.
En ook de mensen zullen nu niets meer verwachten van bedankje en dan is dit zeer leuk.
Wij trouwen volgend jaar 08 augustus en geven 's avonds een bedankje mee. Maar ik ga dat onthouden zoals dat van u.
Is tenminste een leuk en origineel kaartje dat ze krijgen.
Thanks voor de tip ;-)


Groetjes Evi


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...