Terug naar overzicht
Hey Tinneke,Als je dezelfde Tinneke bent van het Berkenhof denk ik dat je naar de Linx winkel in Leuven bent geweest... Ik heb daar ook mijn jurk gevonden! Mijn ma, schoonma en 2 schoonzussen waren mee (ze zijn ook mijn getuigen), dus ge pakt maar mee wie je wil! Foto's pakken mag altijd denk ik, wij hebben toch geen commentaar gehoord. Want als het zou zijn om het te laten namaken dan zouden ze ook geen bruidsmagazines van Linea kunnen meegeven... Als je echt de mening van je vriend, dan kan je hem misschien meenemen? Ik zou da ook gedaan hebben als hij mee wou... Hij wou dat het een verrassing ging zijn, voor mij moest dat niet per sé!Amuseer je nog bij Pronovias!Groetjes,Sheron2-2-2008
Hallo,Ik ben gaan kiezen met mijn moeder en zus. Ik denk niet dat het toegestaan was van foto's te trekken, behalve als je het kleed gekocht had. Ivm Pronovias: op foto vond ik dit ook mooi maar in het echt was het niet mijn ding.. Zo zie je maar dat je alles eens in 't echt moet zien of passen!Veel succes!!Lieselot
Mijn kleed komt uit Brugge van Linea Raffaelli. Het is niet toegestaan om fotos te trekken omdat je ze dan inderdaad zou kunnen laten maken. Als je het kleed effectief koopt dan pas mag je fotos trekken.groetjesKim
Hey Sheron,Ik ben idd bij Lynx geweest. Ik ben met mijn beste vriendin geweest en nu vrijdag ga ik terug met mijn ouders. Ik vond het een hele lieve dame die ons geholpen had, echt gemeend, niet fake. Ik ga gewoon mn fototoestel meenemen en dan zien we wel wat ze zeggen. Want toevallig staat het topje en de rok die ik zo mooi vind niet in de brochure of op de website en ik wil echt de mening van mijn vriend...En idd ik ben ook de Tineke van Berkenhof...De gedachte dat je gaat trouwen is zo super, maar er komt zo veel bij kijken en ik ben van nature echt een twijfelaar en piekeraar en lig nu al nachten wakker van de hele organsiatie ;-)
Ik ben in twee winkels geweest die beide verschillende collecties hadden.Ik kwam altijd terug op een pronovias kleed.Ik ben er echt zot van, dus heb dan maar ook beslist.Nog veel succes met uw beslissing.GroetjesAngela21/06/2008
HeyIk heb mijn kleed gekocht bij Cermo in Turnhout ook van Linea Raffaelli, ik mocht foto's nemen van het kleed dat ik gekozen heb, ik moest wel eerst zeggen of ik het nam of niet (anders mocht ik geen foto's nemen) Dus best eerst vragen!Mijn schoonmoeder, moeder een schoonzus is meegeweest, echt plezant! Je voelt direct wel kleed het zal worden!GroetjesYasmina