Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kasteel van Lebbeke - weinig eten???

26-11-2007 15:30:05
Hallo,

wij hebben zaterdag een afspraak gemaakt om de feestzaal van het Kasteel van Lebbeke te gaan bespreken. Nu heb ik hier al van een paar collega's gehoord dat ze daar met honger zijn buiten gegaan. Nog iemand vandezelfde mening?

groetjes!

dorien

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 569

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik26-11-2007 15:49:59

ik heb eens op hun site gezien, wat een mooie locatie zeg!
Weet je wat het is. In dure restaurants/ feestzalen zijn de porties iets fijner en kleiner.
Wij doen ons feest vb in de savoury in turnhout. Sommige zeggen ook dat als ze daar buiten komen niet genoeg hebben gegeten. Wij gaan er regelmatig en ik ben nog nooit met honger buiten gegaan.
En als je er echt bang van bent, dan geef je gewoon vb soep extra.

Els
30-5-2008
 Meld misbruik26-11-2007 16:26:54

Hey,

Een collega van mij gaf daar haar avondfeest en wij waren uitgenodigd.
Prachtige zaal, uitstekende bediening, een onvergetelijk feest, maar wij hadden inderdaad nog honger nadien.
Het eten is wel heel lekker en verzorgd!
Tijdens het dansfeest waren er nog broodjes voorzien die meer dan welkom waren.

Veel succes verder!
Els (30 mei 08)

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik26-11-2007 18:36:55

wij zijn ook éénmaal naar een feest geweest in kasteel van lebbeke en ook al ben ik kleine eter ben ik toch met honger naar huis gegaan. het zou er wel aan liggen welk menu je vraagt. het was wel lekker maar echt veel te weinig.

sas

Griet
2-2-2008
 Meld misbruik26-11-2007 21:17:12

Hoi Dorien,

Wij zijn er ook geweest. We zijn in het restaurant gaan eten om zelf te beoordelen, we hadden nl. ook hetzelfde gehoord. Het dineetje was absoluut een culinair hoogstandje, een 6 gangen menu. Maar als ik niet minstens de helft van al het mijne had doorgespeeld aan mijn verloofde dan was die inderdaad met honger naar huis gegaan. Met de wijn waren ze wel erg gul. Ik weet niet hoeveel gasten jullie hebben, maar op dat moment was er een trouwfeest met ong. 60-70 man bezig. Ook al is het een heel mooie zaal, meer dan de helft stond leeg en was niet eens afgeschermd.
Het is inderdaad een prachtige locatie vooral in de zomer met voldoende parkeergelegenheid.
Het bleek niet echt onze keuze, de prijs lag ook vrij hoog alles in achting genomen.
Sorry, misschien niet wat je wilde horen maar een eigen ervaring en dus niet van horen zegen...
Succes,
Groetjes,
Griet

Naomi
12-12-2008
 Meld misbruik27-11-2007 11:32:08

Mja wij wouden daar ook informeren maar is nouvelle-cuisine (hopelijk schrijf ik het juist ;)) kleine porties dus en daar zijn wij echt niet voor!! Voor die prijs kan je elders een mooie menu krijgen!
Groetjes

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik27-11-2007 12:30:05

de boodschap is dus: gewoon gaan proberen!!!
het is gewoon waar je voor kiest.

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik27-11-2007 17:52:23

Hey Dorien,

Het kasteel van Lebbeke was volgens mij ook de beste locatie ... prachtig gewoon, maar van verscheidene vrienden hadden we vernomen dat je er idd met honger naar buiten gaat ... Wij hebben vrienden (en familie) die zo tactvol zouden zijn om na het eten een frituur te gaan zoeken en de rest van ons leven tegen ons zouden zeggen 'lekker maar war weinig'. Je kan zeggen 'trek je dat niet aan', maar het zou wel heel mijn avond en dag verpesten...

veel succes
Elke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...