Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

prieeltje en witte loper

26-11-2007 15:10:48
Voor onze ceremonie in de tuin van de feestlocatie zijn wij op zoek naar een prieeltje en een wiite loper.
Weet iemand van jullie waar je dit kunt huren?

Bedankt, Tineke

Tineke

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 545

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik26-11-2007 15:51:25

ik wou ook een witte loper, maar volgens mijn aanstaande zou het heel snel vuil worden. maar lijkt natuurlijk wel echt chique. Moet je ook van die ballonboompjes ernaast zetten.
witte lopers kan je gewoon vinden via google. weet geen websites meer, maar is vrij gemakkelijk te vinden
succes

Tineke

Meld misbruik26-11-2007 15:58:01

ballonboompjes klinkt leuk!

OLIVIER

Meld misbruik26-11-2007 18:19:54

Beste,

Witte loper zal je volgens mij niet vinden, wij beschikken wel over 45 m kwalitatief rode loper.
www.mediacarservice.be

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik26-11-2007 19:47:16

jawel hoor.. ik ben 100000000% zeker dat je dat in het wit hebt!!!!

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik26-11-2007 19:52:30

www.rodeloper.be
www.trouwartikelen.nl
www.bruidsparadijs.be
allemaal witte lopers! Dan van die witte ballonboompjes en een prieeltje, witte duiven, witte bloemen...
enfin, dat is nu eens mijn idee van een romantische ceremonie!

Paul

Meld misbruik2-1-2008 10:36:46

als je googelt zul je zeker witte lopers vinden hoor er staat in een reactie een site maar die is verkeerd het moet zijn rodelopers.be (met een 's' achteraan) de witte lopers zijn voorzien van een plastic laagje die men er op het allerlaatste moment kan aftrekken zodat je zeker bent dat alles mooi wit is op het moment dat je de kerk binnenkomt

Paul

Meld misbruik2-1-2008 10:36:59

als je googelt zul je zeker witte lopers vinden hoor er staat in een reactie een site maar die is verkeerd het moet zijn rodelopers.be (met een 's' achteraan) de witte lopers zijn voorzien van een plastic laagje die men er op het allerlaatste moment kan aftrekken zodat je zeker bent dat alles mooi wit is op het moment dat je de kerk binnenkomt

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...