Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal-De Montil, De Bataaf & De Zilverreiger?

26-11-2007 10:43:27
Wij zijn nog dringend op zoek naar een feestzaal voor volgend jaar ! Iemand ervaring met bovenstaande zalen?

bedankt!

dorien

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 994

Evelien
19-7-2008
 Meld misbruik26-11-2007 16:50:24

Hey,
mijn vriend en ik trouwen ook volgend jaar. Toen we op zoek gingen naar een zaal zijn wij ook in de zilverreiger en de bataaf een kijkje gaan nemen. Als ik zou moeten kiezen tussen deze 2 zalen, zou ik gaan voor de zilverreiger. De bataaf vond ik nogal "oud" voor een feestzaal, of het moet zijn dat je voor zo'n stijl kiest.
Qua eten heb ik geen ervaring in de bataaf of de zilverreiger, maar wel in de Montil. Ben er een aantal jaar geleden naar een feest geweest en het eten toen was lekker, heb ook wel al veel andere commentaar gehoord.
Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Hof Ten Daele in Herzele. Misschien moet je met deze mensen eens contact opnemen of er nog een datum vrij is. Van alle zalen die ik gezien had, had ik het beste gevoel bij Hof Ten Daele.
Hopelijk raak je er snel uit en vind je snel een geschikte zaal.

Groetjes,
Evelien

Nele
20-9-2008
 Meld misbruik27-11-2007 8:16:42

Hallo,

ik ben al eens naar een trouwfeest geweest in de Zilverreiger en het was ok. Lekker eten, goede grootte van zaal. Ik vond de DJ wel niet echt super, maar ik weet niet meer welke DJ dat was.

Hopelijk helpt dit je wat in je beslissing.

Succes

Nele

Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik27-11-2007 9:40:34

Wij trouwen volgend jaar op 06/09 in de Montil. Mijn vriend heeft er vroeger als student gewerkt op feesten, nieuwjaar... Dus was het evident dat we daar ons feest zouden geven.
We vieren er ook vaak oudejaar en dan zit er zeker 1000 man in de (grote) zaal. De bediening is perfect, het eten is er lekker en de sfeer super.
De zaal die wij hebben is art deco stijl en toen we ze bekeken was ze helemaal leeg. Ik was niet wild enthousiast over de stijl van de zaal maar ik weet heel zeker dat als de tafels er gaan staan het perfect gaat zijn (hebben een andere zaal gezien die wel al klaar stond). Bovendien nemen we de DJ die er ook steeds speelt met oudejaar en ik ben ervan overtuigd dat ons feest héél geslaagd gaat zijn. Mijn nicht is dit jaar ook getrouwd en haar zaal vond ik bijvoorbeeld mooier dan de onze maar de DJ was niet goed en daardoor vond ik het feest niet zo geslaagd. Alhoewel we heel lekker gegeten hebben. Je ziet dus dat je naar het totaalconcept moet kijken en niet enkel naar de zaal als gebouw op zich. De mensen herinneren zich later toch altijd meer de sfeer van het feest dan de zaal.
Hopelijk heb ik je hiermee een beetje geholpen.
Groetjes, Katleen

dorien

Meld misbruik27-11-2007 9:48:49

Kathleen,

Wil dit dan zeggen dat de kans dat er op dezelfde dag als jullie ook andere huwelijksfeesten plaatsvinden groot is? Merk je dit dan tijdens de receptie en avondfeest? Of is er genoeg privacy?

dorien

griet
23-6-2014
 Meld misbruik27-11-2007 10:08:56

Hallo,
Wij trouwen op 08/08/08 in de Bataaf in Herzele.
De zaal is inderdaad een oude hoeve. Maar in vergelijking met de Montil waar mijn zus is getrouwd of het Krekelhof waar wij ook zijn gaan kijken zijn ze bij de Bataaf veeel vriendelijker en hun prijzen vallen ook veel beter mee.
Ik heb ook voor de bataaf gekozen omdat er ook voor de kinderen een en ander is voorzien. nl een speeltuintje buiten, een voorziening voor een speelhoek in de zaal en vanaf volgend jaar een echt springkasteel.
Ik heb een zoontje van twee en mijn zus eentje van vier en nog een paar kleintjes, en hou die anders maar eens stil.
Op zondag kan je in de Bataaf altijd eens van hun kookkunsten gaan proeven want dan is het restaurant open. Een aanrader !!!

Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik27-11-2007 11:23:45

Ze hebben in de Montil 3 zalen:
- een hele grote die ze met nieuwjaar gebruiken maar tenzij je heel beroemd bent of veel centjes hebt denk ik niet dat je die zaal kan vullen ;-)
- een middelgrote met een max. capaciteit van 150 à 200 man. We nemen die omdat wij rond de 130 genodigden gaan hebben en zo is er voldoende plaats tussen de tafels en op de dansvloer
- de kleinste en volgens mij kan dan maar rond de 50 à 70 man in. Maar dat moet je eens checken.
Die kleine en middelgrote hebben dezelfde ingang met beide een (zelfde) klein zaaltje aan verbonden. Wij hebben gevraagd dat indien het regent, wij dat zaaltje voor de receptie mogen gebruiken. Indien er een trouwfeest op onze datum bijkomt en het zou regenen, dan moeten de mensen van de kleine zaal hun receptie een verdiep hoger houden.
Indien het goed weer is gaat de receptie in de tuin door. Daar had ik ook mijn twijfels over mocht er een andere feest gelijktijdig zijn maar de bazin heeft ons verzekerd dat ze dat dan goed gescheiden houden. Da's inderdaad wel iets waar ik aan zitten denken heb. Maar bon, da's dan louter voor de receptie dat je er iets van zou merken. Eens je in de zaal bent is het toch allemaal gescheiden.

Katleen

Elly

Meld misbruik27-11-2007 19:31:25

Hallo iedereen,
wij hebben ook gekozen voor De Bataaf in Herzele. Wij vonden het een mooie 'traditionele' zaal met veel mogelijkheden en ze waren er vooral heel vriendelijk!
Elly
02/08/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...