Nu Online
Momenteel zijn er 273 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

muziek kerk: wie heeft tips

  25-10-2004 20:26:05
Hallo

ik wou eens horen welke muziek jullie zoal gekozen hebben voor de huwelijksviering.
ik heb al aan paar nummers maar ben nog niet echt tevreden...

groetjes
liesbet

Wim
18-12-2004
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1205


Liesbeth
14-8-2004
 Meld misbruik26-10-2004 12:24:41

hey naamgenoot,

wij hadden bij de binnenkomst allegria van cirque du soleil.
als tussenzang this strange effect van Hooverphonic.
Bij de ondertekening van het huwelijksregister "Ik heb je lief van Paul De Leeuw.
Bij de offerande Eres tù.
Als communielied Parce que c'est toi van Axelle Red
en als uittredelied Amigos Para Siempre.

Ik had in mijn misboekje de vertalingen van de liedjes erbij gezet en dit alles werd gezongen door een zangeres die werd begeleid door iemand die op een keyboard speelde.

Groetjes,
Liesbeth



Hilde
8-1-2005
 Meld misbruik26-10-2004 13:14:09

Dag Liesbet,
Wij hebben dit samen afgesproken met de zangeres en zanger die onze mis zullen spelen. We zijn bij hen thuis geweest en hebben samen overlegd. Ze vroegen naar welke liedjes onze interesse ging, welk genre enz. Dan hebben we samen alles besproken. Ze hebben zelfs een liedje nog zelf gemaakt waar ik interesse voor had. Als je met live-muziek werkt houd er dan rekening mee dat niet alle muziek geschikt is om in een kerk te brengen. Overleg dus goed met de mensen van de band, die weten meestal wel wat goed klinkt en bruikbaar is. Groetekes en nog veel succes.
Je kan het bandje bereiken op tel.nr. 015-22.26.58 om info.
Groetekes
Hilde



Lien
15-10-2005
 Meld misbruik26-10-2004 14:21:03

Hallo Liesbet,
Ik heb daar ook al over zitten nadenken en er zijn zo veel goede liedjes hé. Eentje zou ik toch ergens op die dag willen spelen en dat is 'Brigde over troubled water'. Sommige liedjes van Clouseau zijn ook heel toepasselijk hoor.

Groetjes
Lien



Hilde
8-1-2005
 Meld misbruik26-10-2004 15:34:43

Dag Liesbet,
Hierbij enkele titels van liedjes voor de mis :
The wonder of you.
Als het ja-woord klinkt.
A love is a golden ring.
I believe in you.
Veel hangt af van je persoonlijke voorkeur.
Groetekes
Hilde



Katrien

 Meld misbruik26-10-2004 18:22:55

hoi,
Als inleiding kiezen wij traditioneel the weddingmarch;
als tussenzang (door mijn ventje voor mij gekozen): Clouseau - altijd heb ik je lief;
eveneens als tussenzang (door mij gekozen): Elton John - your song;
als offerandelied kiezen wij een liedje van Enya - orinocco flow; marc anthony & tina arena (uit Zorro): I want to spend my lifetime loving you als communielied; slotlied (als bedanking voor onze ouders): Randy Newman - one day I fly away; en als uittredelied : U2 - beautiful day.
Hopelyk heb je hier iets aan. Veel succes nog !



Evy
30-4-2005
 Meld misbruik29-10-2004 11:01:25

Hallo,

wij kozen als intredelied: Glenn Madeiros met Nothings's gonna change my love for you
als tussenzang: Ann Christie met De roos
als begeleiding ondertekening huwelijksregister: The Kelly Family met I will be your bride
als offerandelied Bon Jovi met Thank you for loving me
als communielied Celine Dion met The power of love
en als slotlied Brian Adams met Heaven

Groetjes,
Evy



Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik3-11-2004 12:43:10

Hallo,

Wij hebben als intredelied gekozen voor de weddingmarch en verder verspreid over de mis: You're still the one van Shania Twain, Zij van Marco Borsato en Le géant de papier van Jean-Jacques Lafon (gekozen door mijn vriend die franstalig is).

Groetjes,
Ingrid



Elke
28-5-2005
 Meld misbruik3-12-2004 21:29:10

Hallo, Ons intredelied is van Enya met Only time, dan hebben we nog Bon Jovi met Thank you for loving me, Endless love , Thank God i find you.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...