Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Advies Feestzalen

25-11-2007 20:06:25
Hallo,

Heeft er iemand van jullie reeds ervaring met volgende feestzalen:

Kasteel Van Oudenberg - Geraardsbergen
Kasteel van Lebbeke - Wieze
Kasteel de Rozerie - Aalst
De Snip - Moorsel

groetjes!

dorien

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 343

klimaxs music

Meld misbruik26-11-2007 3:51:39

Goeiedag met DJ Christiaan van Klimaxs Music hier.
In 3 van de 4 zaken heb ik al gedraaid. Wens je wat meer info hierover mail me gerust djchrisvb@skynet.be

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik26-11-2007 8:54:26

ik ben al in de snip geweest en vond het daar niet echt tof. te kleine zaal, niet zo vriendelijk personeel..;

grts
cindy

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik26-11-2007 9:30:50

hey

wij zijn in kasteel van lebbeke al naar een feest geweest en vond het niet zo denderend, ik ben kleine eter en ben toch met honger buiten gegaan. ook de zaal was in Lvorm zodat de helft geen zicht had op de dansvloer en er dus weinig ambiance was. het zal er wel vanaf hangen welke zaal en welke menu je neemt heb ik achteraf gehoord.

wij zijn in juli zelf getrouwd en hadden onze feest in de snip. een hele erge aanrader!!!! alles was tot in de puntjes verzorgd, personeel was heel enthousiast, gelijk wat je vroeg werd voor gezorgd. we hadden een bbqbuffet en dessertbuffet en iedereen had meer dan genoeg. ook de hapjes op de receptie waren super, ze rekenen ook bijna dubbel zo veel hapjes per persoon als andere zalen. ze hebben ook twee zalen, afhankelijk van het aantal personen en de grootste gaat geloof ik tot tweehonderd. wij hadden de kleine zaal en die was perfect voor ons, we hadden kleine 70 personen. alleen voor de receptie was ze een beetje krap omdat dat 120 man was en eigenlijk buiten voorzien was in de mooie tuin. helaas met onze 'prachtige zomer' moest de receptie binnen doorgaan..., maar dat was dan ook echt het enige minpuntje. ook met de drank geen enkel probleem. mijn nicht is komen klagen omdat ze haar glas niet leeg kreeg, ze bleven maar bijgieten! ;-)
als je bij de snip een offerte vraagt sturen ze je een lijst met alles van menu's die je zelf kan samenstellen naargelang je budget, heel erg handig!

veel succes met de keuze
sas

Els
7-4-2008
 Meld misbruik26-11-2007 21:54:32

Hallo

In het kasteel van Lebbeke zijn we 2 jaar geleden geweest voor een receptie. Het is er heel chique zowel qua interieur als de hapjes. Helaas hebben we er bijna geen gezien.
Wat de Snip betreft: we zijn er al twee keer geweest. Een volledige feest en een receptie. Allemaal super goed. Ik heb die zaal ook gecontacteerd, maar wij waren helaas te laat. Anders was onze feest zeker daar, want wat mij betreft is het een van de beste zalen.

Succes nog!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...