Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwen in hotel?

  24-10-2004 10:37:13
Dag iedereen!

Wij hebben ook beslist om te trouwen en zijn dus volop op zoek naar dé geschikte feestzaallocatie. We willen graag eens "iets anders" en bovendien is het heel belangrijk dat denzaal en sanitair toegankelijk zijn voor rolstoelgebruikers...

We hadden gedacht om eventueel in het Sofitel of Novotel te Gent centrum ons feest te geven. Doorgaans wel aangepast, maar welke voor- of nadelen zouden jullie kunnen bedenken bij trouwen in een hotel?

Alvast bedankt!
Katrien en Tom

Katrien
1-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 956


tania

 Meld misbruik24-10-2004 12:31:22

Hallo,
jullie idee om een hotel te nemen is zeker tof en zal aanslaan maar als je enkel doet voor rolstoelgebruikers kan ik je wel zeggen dat de meeste zalen uitgerust zijn voor toegang van deze mensen.
Als je wil kan ik nog wel tips geven over het feest en voorbereiding.Ik heb zelf al een heleboel personen gezocht die ik ken van feesten:
zalen,ceremonie;dj;catering en al de andere zaken.
Groetjes



Katrien
1-7-2006
 Meld misbruik24-10-2004 17:26:55

Dag Tania,

Het zou hééél leuk zijn mocht je ons wat goede tips kunnen geven.

Voor 't moment zie ik de bomen door het bos niet meer... (of was het nu omgekeerd?)

Vermits wij beiden uit regio Gent afkomstig zijn, willen we graag in die buurt blijven.

We weten nog niet goed of we nu wel (beter georganiseerd) of niet (meer keuze bij traiteur/goedkoper) voor een zaal met vaste keuken kiezen. We zouden graag een soort "tapas" buffet met allerlei eilandjes in de zaal hebben. Als je begrijpt wat ik bedoel... En natuurlijk een mooie, aparte locatie...

Alvast héél hartelijk bedankt!
Katrien

P.S. Ook volop met de voorbereidingen bezig?



Barbara
4-11-2005
 Meld misbruik25-10-2004 12:57:35

Beste Katrien,

Wij hebben gekozen voor een zaal zonder traiteur, omdat we echt de volledige vrijheid wouden (keuze van de gerechten, sfeer, stijl, afwerking). Je hebt wel veel meer zalen met traiteur dan zonder, dus de zoektocht wordt dan wel iets moeilijker. Ik moet wel een eventueel misverstand ophelderen: apart een zaal en een traiteur zoeken is zeker niet goedkoper, integendeel! Bij een zaal met traiteur, moet je meestal een keuze maken uit vaste menu's, en is er geen aparte huurprijs meer voor de zaal. Als je een eigen traiteur wil, ligt dit natuurlijk anders. Doorgaans geldt: hoe meer dingen je apart bestelt/inhuurt, hoe duurder het wordt! Maar je kunt natuurlijk alles echt volledig naar wens kiezen dan, en er echt jullie eigen unieke feest van maken!

groetjes,
Barbara (4/11/05)



tania
30-12-1899
 Meld misbruik27-10-2004 20:27:41

Dag Katrien,
als je naar een hotel gaat moet je er ook rekening mee houden dat er nog gasten logeren in dat hotel en dat deze ook betaald hebben voor nachtrust.Eentweede reden is ook dat je in een hotel kan(niet altijd)gewoon tussengenomen wordt om de zaal te vullen op een avond tussen de keuken voor de hotelgasten.Dat is zeker niet altijd het geval maar kan toch.
Ik kan je nog tips en adressen geven maar mail me geewoon.Anders is mijn tekst hier te groot.



tania

 Meld misbruik27-10-2004 20:36:32

mijn adres:
tania_dw_11@hotmail.com

P.S.:ook eventueel anderen kunnen me maillen.
Groetjes



tania

 Meld misbruik27-10-2004 20:59:24

sorry:hoofdletters vergeten:
TANIA_DW_11@hotmail.com is het juiste.

tot mails


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...