Terug naar overzicht
hallo,ik weet niet van waar je bent, maar in genk op de hoevezavellaan is er een winkel met bruidswinkel( wel turkse mensen, maar heel mooie kleren) en hier is nu 50% korting wegens verbouwingen.groetjesheidi
Ga anders naar een naaister? Bvb Isabelle Stepman uit Gent is heel schappelijk. Je brengt foto's mee wat je mooi vind en dan maakt zij dat. Ik ben er zeker van dat als je zegt dat je er niet meer dan 600 euro wil aan geven, dat zij dat zal respecteren. Dan kies je gewoon iets goedkopere stoffen.
Hallo,Neem dan zeker eens contact op met Rita De Ceuster. Zij is een ontwerpster van bruidkleding. Ik ben eens naar een modeshow van haar geweest en er waren, dikke, dunne, grote, kleine modellen, voor ieder wat wils.Ik dacht dat zij iets maakt naar je keuze en budget.Ze heeft ook een website.
Hoi, misschien is http://www.anastasi.nl een tip voor je? Niet te duur, toch mooi en ook voor een maatje meer. Heb al veel goede verhalen gehoord over deze dame.Succes en vooral veel plezier!
Aselin in Heusden-Zolder maakt op maat. Zijn Turkse mensen, maar echt heel goedkoop.