Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankingsgeschenkjes

  23-10-2004 17:42:38
Op onze huwelijksdag zullen foto's genomen worden van elke genodigde (al dan niet met hun partner). Achteraf zouden we dan een bedankingskaartje maken waarop een foto van ons en van hen staat. Omdat we op de dag zelf de genodigden niet met lege handen naar huis wil sturen, hadden we gedacht aan een klein geschenkje. Zo had ik gedacht aan een doorzichtig doosje. Maar wat steek ik erin? Suikerboontjes, een kaarsje en (stoffen) rozenblaadjes met de tekst 'bedankt'? Weet iemand nog ideetjes?

groetjes,
Valerie

Valerie
3-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 2091


Evelien
14-8-2004
 Meld misbruik23-10-2004 20:08:05

Hoi Valerie,

Wij hebben onze gasten een zakje meegegeven met snoepjes. Er waren een aantal kleine hartjes en dan nog een groot hart zodat het zakje wel goed gevuld was. Daaraan hadden we een kaartje vast gemaakt met "Bedankt dat je erbij was!"

groetjes
evelien



Caroline
15-7-2006
 Meld misbruik24-10-2004 14:18:41

Je kan ook een ballon (in hartvorm) geven met een bedanking erin of opgeschreven



Liesbet
18-12-2004
 Meld misbruik27-10-2004 12:33:57

Hoi ik heb wel wat ideetjes ja:
als je naar het forum op ww.trouwshop.com gaat en je typt bij zoeken 'bedankjes' in dan krijg je echtwaar een massa tips en ideetjes!!!
bvb:
- flesje spa en perdolan voor de morning after
- kijk eens op www.geluk.com , je kan er huwelijks fortune cookies bestellen
- kaarsendover met opschrift: een kaars dooft uit, onze liefde nooit
(op de website van ikea staan er voor geloof ik maar 50 cent, je kan er nog iets aan vast knopen)
- in die idee kan je ook kaarsjes geven.

hopelijk heb je er wat aan,

ik ben er zelf ook nog niet uit ik denk dat ik voor iets origineels ga , zoals de spa of een potje sambal ofzo.

groetjes
Liesbet



Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik27-10-2004 17:04:00

Bedankt Liesbet voor de site. Ik ben eens gaan piepen. En heb beslist.
Het zal een doorzichtig doosje worden met een theelichthoudertje en een leuk kaarsje. (geen theelichtje, kunnen ze zelf nog doen, iets die er ook in past met een kleurtje) Voor de rest het doosje vullen met hartsnoepjes en de rozenblaadjes zoals ik al zei. Op de bodem van het doosje een mooi bedankingstekstje. En of we die foto's doen, dat denk ik niet.


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...