Nu Online
Momenteel zijn er 120 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotograaf regio Aalst-Ninove

23-11-2007 8:57:03
Hallo,

Wij zijn dringend op zoek naar een fotograaf regie Ninove-Aalst. Wij zouden zowel een album als een digitale versie van onze foto's willen.

groetjes!

dorien

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 328

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik23-11-2007 11:18:16

Wij hebben in Aalst heel wat fotografen afgedaan en onderandere Luc 60 (capucijnenlaan) doet dit en frederic (op de heilig hart laan).
(wij hebben niet voor hen gekozen omdat de stijl van Frederic ons minder aanstond en Luc Tsestigh vond ik persoonlijk minder aangenaam, maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.)

groetjes,
Elke

elise
12-7-2013
 Meld misbruik23-11-2007 11:52:06

Hey Dorien,

Onze fotograaf is van die regio. We krijgen alle foto's op een dvd zodat we zelf extra afdrukken kunnen laten maken en hij gaat ook ons album maken. Ik heb zijn prijslijst nog in mijn mailbox zitten dus als je wil kan ik deze wel even doorsturen.
Mijn mailadres is eliesje@yahoo.com

groetjes
Elise
26/07/08

Marijke
12-7-2008
 Meld misbruik24-11-2007 13:37:10

Hallo,

wij trouwen in Aalst en hebben een fotograaf uit Dendermonde. Hij doet nog niet zo lang huwelijksreportages, maar ze zijn we zeer goed en aan een zeer schappelijke prijs. Voor zijn gegevens moet je eens kijken op zijn website www.fotofreddy.be

Wouter

Meld misbruik24-11-2007 22:48:22

Hey Dorien,
Kijk eens bij Artxpo op deze site of surf even naar www.artxpo.be Als mijn stijl je aantspreekt (natuurlijke foto's die persoonlijkheid en sfeer uitstralen), neem dan gerust contact. Ik kom graag bij jullie langs om de mogelijkheden te bespreken.
Groeten,

Wouter

Wouter

Meld misbruik24-11-2007 22:48:30

Hey Dorien,
Kijk eens bij Artxpo op deze site of surf even naar www.artxpo.be Als mijn stijl je aantspreekt (natuurlijke foto's die persoonlijkheid en sfeer uitstralen), neem dan gerust contact. Ik kom graag bij jullie langs om de mogelijkheden te bespreken.
Groeten,

Wouter

Wouter

Meld misbruik24-11-2007 22:48:34

Hey Dorien,
Groeten,

Wouter

Katia
10-5-2008
 Meld misbruik26-11-2007 12:03:02

Dorien,
wij laten onze foto's verzorgen door Artxpo en hebben dus Wouter al over de vloer gehad. De eerste kennismaking was in alle geval meer dan bevredigend. Heel mooie foto's in het album en heel goed qua prijs. Zeker aan te raden dus om eens een afspraak te maken.
groetjes,

Katia
www.filip-katia.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...