Nu Online
Momenteel zijn er 128 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@Sophie: huwelijksreis Zuid-West USA

  22-11-2007 20:13:08
Hallo Sophie,

Een huwelijksreis in Zuid-West USA trekt mij ook erg aan! Via welke operator heb je geboekt? Is het een begeleide reis of doen jullie dit volledig op eigen initiatief? Tips??

Alvast bedankt!

Groetjes
Sofie

Sofie
23-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 413


Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik22-11-2007 20:52:13

hallo
2jaar geleden hebben mijn verloofde en ik deze reis gedaan, volledig op eigen initiatief, zonder touroperator. We hebben gewoon onze gewenste route met gewenste bezienswaardigheden uitgestippeld en op basis daarvan via het reisbureau onze hotelovernachtingen vastgelegd, zodat we ons ter plekke geen zorgen meer hoefden maken over het vinden van een slaapplek. wij tourden 18dagen rond met een huurwagen en dit is echt heel goed te doen op jezelf. zeker doen



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik23-11-2007 10:45:32

hey

wij hebben dit in september ook gedaan en het is heel goed te doen. wij hadden alleen een motel voor de eerste en laatste twee nachten geboekt en ertussen hebben we gewoon zelf iets gezocht wat ook nooit een probleem was.
kijk zeker eens op www.allesamerika.com op het forum, daar heb je een rubriek per regio dus ook zuidwest.

groetjes en succes
sas



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik23-11-2007 13:05:18

dag Sofie

wij zijn afgelopen zomer 21 dagen naar de states geweest, de route hebben we helemaal zelf uitgestippeld.
De vlieger en auto hebben we bij jetair geboekt (delta airlines en alamo). Bij jetair hebben ze ook een amerika brochure, en daaar hebben we ons hotels al geboekt. Dat heeft volgens ons het voordeel dat je niet in die drie weken al je hotels via je visa moet betalen.
Als je wil, mail ik je onze route door; wij zijn gestart in San Francisco en via Las Vegas naar San Diego , LA

In alle geval, het was suppppper tof !!! maar wel niet goedkoop, dat wel

groetjes
christel
getrouwd op 16 juni



Sofie
23-5-2008
 Meld misbruik23-11-2007 13:33:35

Hallo iedereen,

Bedankt voor de reacties! Door jullie ervaringen kriebelt het alleen nog meer...

@Christel: als je dat nog ziet zitten, mag je die route zeker doormailen (sofiety@hotmail.com).

Alvast bedankt!

Groetjes
Sofie



Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik23-11-2007 18:58:59

Hoi Sofie

Ik stuur u direct een mailtje met onze route.
Groetjes Sophie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums