Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis bali

  22-11-2007 16:43:31
Wij zouden graag op reis gaan naar Bali. Hebben jullie tips voor welke streek we écht moeten hebben gezien en via welke touroperator zou ik het best werken? Belangrijk is dat we een romantische tijd kunnen beleven in een gezellig hotel, maar dat we ook wat excursies kunnen doen en dat we misschien ook wel honeymoon-voordelen krijgen.
Bedankt voor jullie tips!

Natasja

Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 365


nele
2-8-2008
 Meld misbruik22-11-2007 17:25:04

neem es een kijkje op de site van kuoni of van best tours

daar heb je een groot aanbod! (zowel strandreizen als groepsreizen, of gecombineerd)

groetjes,
nele

ps (wij zijn ook van plan om een groepsreis in Indonesië te doen en dan te eindigen met een paar daagjes Bali)



nele
2-8-2008
 Meld misbruik22-11-2007 17:25:20

neem es een kijkje op de site van kuoni of van best tours

daar heb je een groot aanbod! (zowel strandreizen als groepsreizen, of gecombineerd)

groetjes,
nele

ps (wij zijn ook van plan om een groepsreis in Indonesië te doen en dan te eindigen met een paar daagjes Bali)



nele
2-8-2008
 Meld misbruik22-11-2007 17:25:31

neem es een kijkje op de site van kuoni of van best tours

daar heb je een groot aanbod! (zowel strandreizen als groepsreizen, of gecombineerd)

groetjes,
nele

ps (wij zijn ook van plan om een groepsreis in Indonesië te doen en dan te eindigen met een paar daagjes Bali)



nele
2-8-2008
 Meld misbruik22-11-2007 17:26:32

zo doe je dat dus, meerdere keren hetzelfde bericht doorsturen... :-s
sorry!



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik22-11-2007 17:32:15

wij gaan naar hong kong, ubud en seminyak.
Hong kong: schijnt echt de moeite te zijn, aziatische cultuur + modern
Ubud: jungle, aapjes, natuur, kunst,.. (wij trouwen daar)
Seminyak: trendy gedeelte van bali, veel mooie cocktailbars en restaurants.
Deze combinatie was volgens brochures niet echt mogelijk. Stop- over in hong kong was moeilijk volgens de reisbureaus.
Uiteindelijk hebben we een reisbureau gevonden die een correspondent ter plaatse heeft. We hebben nu echt de hotels ed die we wilden, en dus niet beperkt tot de boeken.
Bovendien hebben we limousinetranfsers enzo ter plaatse. (moet kunnen he...)
In de hotels op bali hebben we een butler en een prive-zwembad.



Valérie
7-6-2008
 Meld misbruik22-11-2007 18:53:51

wij gaan waarschijnlijk ook naar bali in juni dan, wij kregen het voorstel ubud, lombok en sanur te combineren, we gaan met sunworld à la carte en combineren zo excursies en romantiek (voor het noorden moet je rekening houden met zwarte stranden)

have fun!

Valérie



Marita
17-5-2009
 Meld misbruik22-11-2007 20:10:31

Hey,

Bali is een echte aanrader! Wij zijn vorig jaar naar daar geweest, wel niet op huwelijksreis. We hebben Ubud, Lombok, Gili Trawangan en Sanur gedaan. We hebben dus nog 2 andere eilandjes in Indonesië gedaan. Echt de moeite. We hadden gewoon de hotels geboekt en een gids via internet gevonden. Die heeft ons reis compleet gemaakt. Je kunt eens gaan kijken op zijn site: www.bali-gids.nl . Echt een aanrader. Hij stippelt voor jou een programma uit; Praat nederlands, en is van Indonesië. Moesten we teruggaan zouden we heel ons reis door hem laten regelen en enkel de vlucht boeken.

Veel plezier
Marita



an
25-8-2007
 Meld misbruik23-11-2007 7:49:51

Wij zijn 3 weken naar Bali en Java geweest met de organisatie http://www.xplore360.com/ . Fantastisch gewoon, echt een aanrader, volledige privé reis, en perfect georganiseerd, zij bieden een aantal programma's aan maar je kan ook alles naar eigen wens laten aanpassen. En Java zou ik zeker aan iedereen aanraden, is zoveel te zien.



delphine
28-9-2008
 Meld misbruik23-11-2007 9:26:31

Indonesië is echt de moeite! Je kan dat gerust op jezelf organiseren, hoor. Bali is enorm gemakkelijk te bereizen, de hotels zijn prachtig én goedkoop (kijk bijvoorbeeld eens op www.tripadvisor.com ). Alls wat je nodig hebt is ene goede reisgids, rough guide ofzo. Lombok is ook de moeite, als je ergens romantisch wil logeren, maar wel basic (enkele hutjes op het strand), ga dan naar pondok pantai in het noorden van Lombok ! Wij hebben daar een koppel ontmoet dat ook op huwelijksreis was.



Meilan
3-7-2008
 Meld misbruik23-11-2007 12:02:25

Ik trouw volgende zomer. Geen huwelijksreis naar Indonesië om de simpele reden dat ik Indonesische ben en er al heel veel geweest ben.
Bali is zeker de moeite. Wat raad ik je aan? Ubud, Candi Dasa en de Gili Islands. Ga zeker niet weg zonder dat laatste te doen. Het kleinste eiland van de 3 (Gili Meno telt maar 300 inwoners en gemotoriseerd vervoer en honden zijn verboden) is de top! Dit zijn de postkaartprentjes... Mijn mail: meilan_sim@hotmail.com Ik kan je met veel meer helpen als je wil.



Valerie
8-12-2010
 Meld misbruik23-11-2007 15:33:00

Hi,

wij vertrekken binnen 2 weken op huwelijksreis naar Bali voor 12 nachten. We gaan eerst een week naar Semyniak, dan 2 dagen naar het noorden (Pamuteran) en dan 3 dagen naar Ubud. Ik heb alles zelf geboekt rechtstreeks bij de hotels daar de dollarkoers zo laag staat en je echt wel meer betaalt via een touroperator (die houden rates aan die hoger liggen dan de huidige wisselkoersen). Je kan op vakantiereiswijzer.nl of zooover.nl veel recensies lezen over de hotels...zeker de moeite om te doen vooraleer je boekt!



Patricia
17-2-2007
 Meld misbruik23-11-2007 19:02:02

Wij zijn ook naar Bali op huwelijksreis geweest. Wij hadden een hotel in Sanur en hebben daar uitstapjes gedaan met best tours. Als ik terug zou gaan, zou ik ook een combinatie kiezen van Lombok, Java en Bali. Bali is immers heel klein land(150km² dacht ik) In elk geval: geweldige mensen daar, veel arme mensen en toch zo vrolijk, lief... Een cultuur waar wij veel van kunnen leren. Geniet ervan!!! Iik zou direct terug willen. Groetjes



Patricia
17-2-2007
 Meld misbruik23-11-2007 19:02:10

Wij zijn ook naar Bali op huwelijksreis geweest. Wij hadden een hotel in Sanur en hebben daar uitstapjes gedaan met best tours. Als ik terug zou gaan, zou ik ook een combinatie kiezen van Lombok, Java en Bali. Bali is immers heel klein land(150km² dacht ik) In elk geval: geweldige mensen daar, veel arme mensen en toch zo vrolijk, lief... Een cultuur waar wij veel van kunnen leren. Geniet ervan!!! Iik zou direct terug willen. Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums