Terug naar overzicht
Hey Sandra,ik wil niet lastig doen ... maar mijn nicht had een hoepelrok en kon niet alleen naar het wc. Ik ben iedere keer met haar meegegaan (niet dat ik dat erg vond), wat toch niet zo leuk is. Als je je jurk past, kijk dus eens goed of je wel alleen naar 't wc kan gaan, of je alle lagen gemakkelijk kan opnemen en je nog goed kan bukken (je kont naar achter steken, je weet wel wat ik bedoel). Ik heb dit ook in de winkel gedaan (omdat ik niet wou dat ik iedere keer iemand zou moeten meevragen) ...veel succes,Elke
Sandra,Als de hoepelrok niet sowieso bij de jurk hoorde, zal je er vrees ik apart voor dienen te betalen. Een hoepelrok kost +/- € 75. Het is natuurlijk een extra kost maar die zorgt er wel voor dat je jurk mooier valt. Misschien is een tulen onderrok ook een oplossing? Zorgt ook voor volume en je bent toch iets beweeglijker...
hallo,in de bruidswinkel waar ik ben geweest, moet iedereen €50 waarborg geven voor de hoepel (grote of kleine maakt niet uit). Na je trouwdag kan je kiezen ofwel breng je die hoepelrok gewoon terug en dan krijg je je geld ook terug ofwel hou je de hoepelrok bij (bijbetalen hoeft zelfs niet). Een hoepelrok valt heel goed mee. Alleen, zoals hier onder al is gezegd, naar het toilet is moeilijk, maar voor de rest heb je daar niet zo heel veel last van.Groetjes wendy
Mijn hoepelrok was ook ongeveer €175. Ik heb er totaal geen last van gehad en het wandelen en dansen gaat zelfs beter met hoepel. Anders loop je het risico om er op te trappen en het valt veel mooier. Naar het toilet gaan was bij mij geen probleem. Gewoonn alles omhoog zwieren. Je zit daar dan wel ineengedoken in een heel pak stof, maar dat ziet toch niemand.Groetjes