Nu Online
Momenteel zijn er 35 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes, ja of nee?

  22-11-2007 14:04:32
Hallo,

ik ben al volop bedankjes aan het kiezen. Wij willen iets geven tijdens het feest ipv nadien iets op te sturen.
Nu vertelt iemand me dat dat niet echt meer gedaan wordt. En als ik er even bij nadenk, de laatste bruiloften die ik heb meegemaakt, heb ik dat idd ook niet gezien.
Zijn er die het inderdaad zonder bedankje doen?
grtz
Leen

Leen
7-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 824


Charlotte
5-7-2008
 Meld misbruik22-11-2007 14:09:21

Ik ben onlangs nog naar een trouwfeest geweest waar we op het einde een kaars meekregen (mannen een groene, vrouwen een bruine --> in dezelfde kleuren als de uitnodiging). Ik denk dus niet dat het geven van bedankjes na het feest niet meer gedaan wordt.



Marie
5-10-2008
 Meld misbruik22-11-2007 14:15:15

Bij een vriendin van mij kregen we op de avond zelf een foto-bedankkaartje



Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik22-11-2007 14:32:23

vaak wordt het bedankingskaartje met foto op de avond zelf gegeven tegenwoordig, maar bij de fotograaf hangt dit af van hoeveel je er nodig hebt, indien het er te weinig zijn moet je ze achteraf opsturen. we hadden ook reeds een trouwfeest waar we 'doopsuikertjes' kregen als dank



Elke
13-10-2007
 Meld misbruik22-11-2007 14:46:28

Hey Leen,

je moet echt je eigen zin doen, niet kijken naar de anderen. Bij een nicht kreeg iedereen een kaars op het einde van het feest (in de vorm van een ei, het was rond pasen). Bij een vriendin kregen we idd tegen het einde van het feest al een foto, maar dan moet je fotograaf dat wel willen/kunnen doen... (En bij de meesten krijg je achteraf een kaartje met de foto.) Maar je bent daar volgens mij echt volledig vrij in, het is jullie feest, doe wat jullie willen.

Je kiest daar echt volledig zelf voor.

veel succes,
Elke



Leen
7-6-2008
 Meld misbruik22-11-2007 14:58:28

Okido! Bedankt voor de reacties.
Ik viel toch ook even uit te lucht.
Had de bedankjes al gekozen maar nog niet besteld en wou dus eerst beetje zeker zijn :)
grtz
Leen



Naomi
12-12-2008
 Meld misbruik22-11-2007 14:58:46

jawel hoor! Bij mijn beste vriendin kregen we een doosje met chocolaatjes en fotootje aan. wijzelf gaan ook iets geven maar weten nog niet wat!
groetjes



sandra
22-9-2007
 Meld misbruik22-11-2007 15:12:21

inderdaad, dit wordt zeker gedaan! het is gewoon leuk om je gasten savonds met iets te kunnen bedanken en ze gaan dit zelf ook heel erg apprecieren! ikzelf ben zelfs nog nooit naar een trouwfeest geweest waar er niets werd gegeven... maar iedereen kiest dit natuurlijk zelf!



Leen
7-6-2008
 Meld misbruik22-11-2007 15:13:45

Hihi, heb ondertussen al gebeld naar de winkel. Wij gaan voor de peper-en zoutvatjes in de vorm van een koppeltje, zwart-wit. Heb ze al gezien op verschillende nederlandse sites maar heb nu een winkel gevonden die ze ook heeft.
Vind het orgineel en vind vooral belangrijk dat de mensen er nadien nog iets aan hebben.
grtz
Leen



Natasja

 Meld misbruik22-11-2007 16:23:42

Hey Leen,
waar heb je die peper-en zoutvatjes gevonden? Want ik vind ook alleen maar nederlandse sites met leuke dingetjes, maar ik zou het toch liever hier in een winkel vinden. Weet je ook wat ze per stuk kosten en hadden ze ook nog andere bedankjes?
Groetjes!



Natacha B

 Meld misbruik22-11-2007 17:28:17

Ik ben deze zomer naar een kleinschalige receptie geweest en ook daar kreeg ik twee zeepjes met een kaartje met hun namen & datum.
Ik lees hier toch ook vaak over bedankingen, dus dat wordt zeker nog gedaan.

Zelf zou ik ook graag iets geven, maar wil er ook geen zotte kost van maken ... :s



Ann
10-5-2008
 Meld misbruik22-11-2007 17:35:06

Hallo Natasja

De peper en zout vaatjes zwart-witte mannetjes je kan ze momenteel zelfs bij de blokker vinden. ik zag ze gisteren in de winkel liggen.

Groetjes Ann



Leen
7-6-2008
 Meld misbruik22-11-2007 19:05:56

Ja Natacha, inderdaad in de blokker. Ik heb ze wel moeten bestellen omdat het natuurlijk om een grote hoeveelheid gaat. Ze kosten 2euro per setje. Op de site waren ze meer dan 3 euro.
grtz
Leen



Leen
7-6-2008
 Meld misbruik22-11-2007 19:13:29

Natacha,
ik zwijndrecht is ook een winkel die vol staat met bedankjes. Leuke dingen, veel keuze, heel klantvriendelijk. Ze doen ook ballondecoratie enz.
Wij gaan daar de kadootjes voor de getuigen halen. Stuur maar een mailtje als je graag naam en adres wil: angeltinkerbel@hotmail.com
Ik denk qua prijs dat je toch iets tussen de 2€ a 3€ mag rekenen voor een bedankje. Natuurlijk, hoe meer je zelf in elkaar steekt, hoe goedkoper.
Zeepjes vond ik ook geen slecht idee. Er zijn echt zeepwinkels die ook trouw-manden in elkaar steken. Of kaarsen.
Keuze genoeg!
grtz
Leen



Sabine
5-4-2008
 Meld misbruik9-12-2007 18:44:12

Plan je feest niet naar 'hoe het moet', maar wel 'hoe je het zelf wil'.

Groetjes, Sabine


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...