Nu Online
Momenteel zijn er 94 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ Caroline ivm Vietnam

  22-11-2007 13:51:45
Hey Caroline,

Wij hebben Noord-Vietnam, centraal-Vietnam, Zuid-Vietnam en Cambodja gedaan... Allemaal met tussenvluchten. Zelf rijden mag je er niet (en raad ik ook af, ze rijden daar gelijk zot), je rijbewijs (ook internationaal rijbewijs) is er niet geldig. Ter plaatse hotels zoeken is volgens mij geen probleem, maar veel is afhankelijk van hoe toeristisch de stad is en of je sterren-hotels wil of niet. Wij hebben de reis met best-tours gedaan. Het voordeel hierbij is dat je slaapplaatsen en vervoer vastliggen, maar dat je vrij bent om de excursies mee te doen, of om het zelf te organiseren. Mijn man wou namelijk in 'deftige' hotels slapen voor onze huwelijksreis (dus geen backpacking) en om dat zelf te regelen, leek me iets moeilijker (ik heb er geen ervaring mee, als we het zelf doen is het tenten of jeugdherbergen of zo).
Anders moet je je emailadres eens doorgeven, dan kan ik je wel meer info geven.

Kijk eens na waar het in augustus regenseizoen is ...

groetjes,
Elke

Elke
13-10-2007
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 909


Karolien
2-8-2008
 Meld misbruik22-11-2007 16:21:04

Hei Elke, heel erg bedankt voor de info! Ik heb de brochures van Best-tours liggen en ziet er idd erg verzorgd uit. Als vervoer en slaapplaats vastliggen is het wel al een meer onstpannen manier van reizen hé. Ik denk dat we voor die oplossing gaan kiezen. Je mag altijd meer info of foto's sturen naar ribbeken@hotmail.com Héél erg bedankt!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...