Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleur

22-11-2007 13:08:37
Iemand ideeen om iets met de tafel te doen met het kleur rood

kelly
24-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 238

Evelyn
8-8-2008
 Meld misbruik22-11-2007 13:27:55

Hey Kelly

Bij ons is het thema zwart-wit en wij zullen de tafels dus ook met zwart-wit laten decoreren. Ik zal eventjes zeggen hoe wij het een beetje zien en wie weet kan je hetzelfde doen met rood?

De stoelen in de zaal zijn zwart leder en het tafellinnen is echt wit. Wij gaan rond de servetten een grote zwarte strik doen. Op tafel zelf zullen we witte bloemstukjes zetten in zwarte potjes of vazen en ik heb een hele hoop zwarte theelichthouders gekocht. Verder ga ik ook zwarte stenen, parels op tafel gooien als decoratie en dit eventueel afgewisseld met wat grotere zwarte ronde bollen (pithouders bv.). Tot slot zullen we die parels of zwarte peperbolletjes mengen met zwart-witte confettie waarook foto's van ons tussen liggen...

Ik denk dat dit een vrij goedkope manier is... Al die zaken kan je zeker ook in rood terugvinden, zeker nu met kerstmis...

Groetjes,

Evelyn

www.nielsenevelyn.be

anja
5-4-2008
 Meld misbruik23-11-2007 9:54:12

Hallo,
Ik heb net van mijn schoonzusje een trouwmagazine gekregen(BRUID&BRUIDEGOM editie september/november Nederlandse editie met een roze getinte voorpagina, daarbij zat een wedding guide gratis bij en daar staat op de voorlaatste pagina een pracht van een bruidstaart met gewone marsepein en rode harten overgoten en klimop versiert. pag.48.
Ikzelf vond die zo mooi maar wij hebben een andere hoofdtoon gekozen dat ik je dit eventjes wilde laten weten. Veel succes verder in 't rood. Gr Anja

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...