Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Winkel in centrum Gent

  22-11-2007 11:50:12
Hallo,

kent er iemand een winkel voor trouwkostuums voor mannen in het centrum van Gent?

Thanks!

Ilona
24-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1324


Lore
5-7-2008
 Meld misbruik22-11-2007 13:14:25

Dag ilona,

Er is een zaak op de Brabantdam die 'Azaert' heet. Blijkbaar bestaat die al lang, want mijn ouders hebben daar ook kostuums gehuurd voor hun trouw.Ik denk niet dat ze een website hebben, maar je vindt ze zeker in de gouden gids of zo. Ik heb een brochure laten opsturen en hun prijzen eens vergeleken met andere winkels & het komt misschien iets duurder uit daar dan in bijv. Roeselare. Voordeel is dat het zo centraal ligt in Gent (gemakkelijk vanuit de parking op het Zuid te bereiken)

Ik ben er zelf nog niet geweest, maar ik ben zeker van plan binnenkort eens binnen te stappen.

Groetjes,

lore



Elke
13-10-2007
 Meld misbruik22-11-2007 13:53:18

Hey Ilona,

Op de brabantdam heb je ook een kostumwinkel met enkel Hugo Boss. De naam van de winkel ontsnapt me nu.

veel succes,
Elke



Marijke
2-8-2008
 Meld misbruik22-11-2007 14:34:47

Hey,

de naam van de winkel in de brabantdam is jeff's. Hugo Boss is ook te vinden bij timothy is wel in gentbrugge (brusselsesteenweg). Persoonlijk vindt ik dit een veel klantvriendelijkere en meer gezellige winkel dan Jeff's. Kostuums die er hangen kunnen ook besteld worden in de stof naar wens en ze worden volledig aangepast aan de maat.


In centrum gent heb je ook nog Aravinda Rodenburg. Ontwerpt kostuums op maat volgens je eigen stijl. Weet zijn adres niet vanbuiten maar hij heeft een eigen website dus gewoon even googlen op zijn naam.
Groetjes en succes.

Marijke



Patricia

 Meld misbruik22-11-2007 15:41:27

Mister Kado op de Langemunt dichtbij de Vrijdagsmarkt is ook heel goed.
Zijn daar al een kostuum gaan kopen voor mn vriend (niet voor onze trouw, maar zullen dat wrs wel doen). Vond ze redelijk van prijs.
Kostuum: broek en vest en sjiek hemd met manchetknopen was in totaal 500€.

Veel succes
Patricia
01/08/2008



Valérie
7-6-2008
 Meld misbruik22-11-2007 18:58:15

wij zijn bij azaert geweest maar er is slechts een beperkte keuze vonden wij. Via forlovers kwamen bij de baerdemaeker in eeklo, vriendelijke mensen en mega keuze ...

succes

Valérie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info